19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    shushishu

baby oogjes tekenen met Illustrator

Weet iemand een goeie manier om een baby oogjes te creeren mbv Illustrator? Het moet redelijk realistisch uit komen te zien. Ik heb ff zitten proberen, maar krijgt een knikker achtige oogjes…..:cry:

Bijdrager
    marloez

hoezo babyoogjes? kan je eens een voorbeeldje posten van hoe het ongeveer moet gaan worden? Ik bedoel, moet het gestileerd, of zo echt mogelijk…? Er zijn zoveel manieren!

Bijdrager
    smpl8

een goede foto zoeken.. en dan de oogjes overtrekken…

Bijdrager
    shushishu

jaa…het moet realistisch zijn. Ik heb nu een foto gevonden waar ik de oogjes over kunnen tekenen, maar alsnog moet ik de effecten creeren die het oogjes realistisch maak, kan ik dat bereiken met dezelfde techniek waarmee men een aquaballetjes maak? ……hmmm…..ff proberen dan.

Bijdrager
    Sbojevets

Je site ziet er nu al leuk uit!

Maar als antwoord op je vraag: Kijk eens naar Manga oogjes (je weet wel die Japanse animatie figuren:wink: ). Dat zijn echte kinderogen, lekker groot.

Maak gewoon een zwarte ovaal en stop er lekker veel witte rondjes in van verschillende grootte en maak er een paar transparant. Ik zou het je wel wille laten zien hoe je dat doet maar ik weet nog steeds niet hoe ik een plaatje post!:oops:

Heb je ook een voorbeeld van hoe ze moeten worden? Misschien kan ik je een EPS mailen als je een e-mail adres geeft!?

Bijdrager
    arneblk

Kun je je gevonden plaatje posten?

Bijdrager
    shushishu

Ik heb nog geen geschikte plaatjes kunnen vinden van een oog…..Het opdracht is dat ik een baby moeten gaan visualiseren. De lichaam en hoofd etc heb ik al, nu alleen nog het gezicht…..meest ingewikkelde moet ik dsu nog doen.

En je heb gelijk…de manga oogjes….THANKS!

Bijdrager
    QriZ24

kun je een voorbeeld posten van wat je bedoeld inderdaad…

offtopic:

er zitten al oogjes in illustrator;

als je een nieuw document opent, zie je linksonder een venstertje wat het current tool laat zien.
    Als je hier met alt ingedrukt op klikt dan krijg je een uitklap menu. Als je dan op eyes klikt, dan krijg je ook oogjes. Als je tot laat achter de computer zit dan worden ze zelfs slaperig;)

Bijdrager
    shushishu

:D Die oogjes zijn er erg leuk!!
    Maar ik heb zelf inmiddels wat getekent, die aquatechniek schijnt goed te lukken. :mrgreen:
    Alleen hoe moet ik hierop posten…..:roll:

Bijdrager
    Floriaan

Ik krijg dat uitklap menutje wel maar zie nergens eyes staan
    Floriaan

Bijdrager
    marloez
    ”MING

:D Die oogjes zijn er erg leuk!!
    Maar ik heb zelf inmiddels wat getekent, die aquatechniek schijnt goed te lukken. :mrgreen:
    Alleen hoe moet ik hierop posten…..:roll:

zo moet dat….

Bijdrager
    shushishu

Hoop dat dit lukt……de oogjes

Bijdrager
    marloez
    ”MING

Hoop dat dit lukt……de oogjes

je moet ‘page’ even vervangen door ‘pic’….dan lukt het!

ziet er goed uit trouwens!

Bijdrager
    shushishu

Oooo…kijk, dank je!

Bijdrager
    apple freak

dat ziet er zeker goed uit.

Als je er mee klaar bent willen wij wel graag de hele baby zien.

Bijdrager
    shushishu

jaa…nu nog de neus, mond……..:cry:
    Dat doe ik (Als ik nog weet hoe ik hierop moeten krijgen……):P

Bijdrager
    smpl8
    ”dreamlab”

Ik zou het je wel wille laten zien hoe je dat doet maar ik weet nog steeds niet hoe ik een plaatje post!:oops:

hier staat t:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=36496

Bijdrager
    QriZ24
    ”Floriaan”

Ik krijg dat uitklap menutje wel maar zie nergens eyes staan
    Floriaan

Je moet ook de alt toets erbij inhouden he

Bijdrager
    Floriaan

aja nu werkt het
    ik wist niet dat er een verschil was tussen de rechter en de linker alt op het toetsen bord
    het was de rechter
    Floriaan

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.