10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Ratz

azureus update?

Heb je hem ook binnen gekregen? de azureus update?
    De update download je dan en dat wordt dan volgende file: Azureus2.5.0.2.jar
    Als je die dan opent krijg je de melding: the jar file azureus.jar couldn’t be launched. Check the Console for possible error messages.

Wat is een jar file?
    Lukt het update-en bij jou wel? (is het nodig by the way)

Thanks!

Bijdrager
    Xigh

Een .jar bestand is een Java bestand. Heb hem verder niet geupdate nog.

Moderator
    Night

:o 3.0.0.1 is toch al uit?

Bijdrager
    de mossel

Sommige site’s raadden aan om niet up te daten naar 2.5.0.0.
    Maar hoe verhouden ze zich tegenover deze update?

Bijdrager
    sedikit

Verschil met de vorige versie kwa werking is niet waarneembaar, behalve dat het afsluiten sneller gaat. Alleen het uiterlijk(wat ik sowieso al goed ontworpen vond) is een beetje bescheiden aangepast. De bestanden krijgen een klein icoontje mee. Avi krijgt het VLC-coon b.v. er vóór geplaatst. Terwijl het azureus-icoontje, het kikkertje in de menubalk van het bureablad is neergezet. Zo klein, dat je de kleur niet kunt onderscheiden. Via dat kikkertje kun je de boel eronder besturen.
    En @ratz, die foutmelding had ik ook, hij leek er tenminste op. Bij de volgende lancering van Azureus, werd de foute update keurig vanzelf afgemaakt/hersteld. Het is nu wel duidelijk: ik vind het een zeer sympathiek programma, zéér vriendelijk voor gebruikers!!

Moderator
    Night

Plus de mogelijkheden om te zoeken naar torrents. Overigens zijn dit niet de torrents die IK meestal zoek, dus in dat geval gebruik ik liever Xtorrent.

Bijdrager
    Ratz

probeerde het net nog maar ff maar no steeds dezelfde foutmelding als mijn 1e bericht boven…..
    anyone?
    grtz

Bijdrager
    sedikit

Waarom de “foute” Azureus er niet uitgooien? En weer installeren? De nieuwe kan alleen maar via de update in het programma. Maar dan pak je gewoon weer die van vóór de update, de oude dus. De verschillen zijn niet zo groot. En het rechtstreekse downloaden van de nieuwe komt nog wel.

Bijdrager
    Ratz

yep, je hebt gelijk…. hij doet het nu gewoon nog. als de nieuwe rechtstreeks te downloaden is gooi ik de oude gewoon weg… yep, yep
    grtz
    :apple:

Bijdrager
    sedikit

Alleen besef ik me nu dat als je die oude weer gaat gebruiken, hij weer uit zichzelf gaat updaten….Maar misschien dat het dan wel goed gaat!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.