5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Quirit

Azureus probleem: Gewijzigde locatie bestand

Hey

Ik heb een probleem met Azureus. Ik was een bestad aan het dowloaden van 12GB. Ondertussen zit ik aan 4 GB die opgeslagen wordt op een externe harde schijf ( naam = My Book )

Nu starte ik zonet azureus terug op, om het downloadproces terug op gang te zetten, zegt hij dat ie de bestanden niet kan vinden. Ik vond dit raar omdat de externe harde schijf wel degelijk was aangesloten. Ik ben dan even gaan zien in de info, en nu blijkt dat de harde schijf als ( My Book 1 ) wordt weergegeven.

Dus de oorspronkelijke downloamap ( /Volumes/My Book/Downloads/ ) is veranderd in ( /Volumes/My Book 1/Downloads/ ).

Nu hoop ik dat iemand een oplossing weet voor dit probleem, want ik heb geen zin om die 4 gig terug te downloaden aangezien het al niet zo’n snelle torrent is.

mvg

Bijdrager
    Pienjow

ik had laatst ongeveer hetzelfde, maar dan met een upload die ik verplaatst had..
    toen kon ik het zo oplossen:

op het torrent bestand –> rechtermuisknop –> verander data map ….
    even browsen naar de nieuwe locatie et voila!!
    nix meer aan het handje.. de blauwe kikker ging vrolijk verder… :D

ik hoop voor je dat dat ook zo lukt met een download..

succes

Bijdrager
    Quirit

Ik zie de optie inderdaad staan, maar enkel bij uploads zoals je zegt. Ik kan iets gelijkaardigs niet vinden als ik links op de download klik.

Volgens mij moet er idd zo’n simpele oplossing zijn voor dit probleem, alleen vind ik hem niet. :cry:

Sleutelbeheerder
    Night

Ik heb het identieke probleem gehad. De enige oplossing bleek de hele externe HD te kopieëren, formatteren en alles terug te zetten.

in de map .volumes stonden dubbele namen en links naar één en dezelfde HD, nl (net als bij jou): ‘hd naam’ en ‘hd naam 1’. Maar zelfs het handmatig wijzigen van de (symbolic)links leverde geen resultaat; de enige met toegang tot de gedownloade bestanden bleek Azureus zelf. Raar maar waar. Kennelijk was er een onzichtbaar stuk aangemaakt door Azureus, waar alleen het programma bij kon.

Bijdrager
    Pienjow

jammer dat het niet kan..

ik neem aan dat dit meer mensen overkomt en dat ze er bij azureus iets aan kunnen doen..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.