8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Juch

Azureus intel

Ik heb net Azureus 2.4.0.2 geprobeerd te installeren op mn Mac, maar hij doet t niet. Ik vermoed dat het te maken heeft met Rosetta en het feit dat Azureus nogniet universal is. Ondervinden meer mensen dit probleem? Of ligt het aan mij?

Bijdrager
    Nihilist

Probeer dit ‘s

Bijdrager
    Juch

1 woord voor je: HELD!

Bijdrager
    l-rs

Azureus is een beetje lastig te vinden, maar hij is wel degelijk als Universal Binary uit. Alleen niet via de Sourceforge-pagina maar via…

http://www.getazureus.com/

Maar het bestand is waarschijnlijk dezelfde waar Nihilist ook naar verwijst. :innocent:

Bijdrager
    jonnie

Ik gebruik Transmission. Vind deze client fijner dan Azureus.

Groet,

Jonnie

Bijdrager
    19419

Ik ben terug gegaan naar versie 2.4.0.2 , maar zie mijn uploads en dowwnloads niet meer in het venster. (zoals het wel was met 2.5.0.0 )
    Kan iemand me helpen ?

bvd

Bijdrager
    F0kke
    ”Manecas36″

Ik ben terug gegaan naar versie 2.4.0.2 , maar zie mijn uploads en dowwnloads niet meer in het venster. (zoals het wel was met 2.5.0.0 )
    Kan iemand me helpen ?

bvd

Als je naar een andere client switched en je je .torrent files opent met de nieuwe client kun je vaak gewoon je uploads en dowloads die je met een andere client bent begonnen resumen. Of bedoel je dit niet?

Bijdrager
    19419

Nee Fokke, dat bedoelde ik niet, maar toch bedankt voor je reactie.
    Inmiddels werkt Azureus weer prima!
    Mijn oplossing: De nieuwe versie gewoon vervangen bleek niet te werken;
    ik heb dus alles van 2.5.0.0 verwijderd en een oudere versie op mijn mac gezet.
    Werk nu weer met 2.4.0.2. Prima!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.