11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    wenkie

Azureus

Graag had ik een beetje info gehad over het programma AZUREUS (de werking en instellingen) en op welke bittorrentsites heb of vindt ik de meeste keuze (muziek,dvd enz.)

Wachtend op een antwoord
    groeten wenkie

Bijdrager
    addyboy

Sorry, maar het vragen van bittorent sites mag niet op het forum… verder kun je wel je vraag over Azureus kwijt hier..

Bijdrager
    ParadoX

Waarom vraagt er steeds toch weer iemand naar de bekende weg?

Bijdrager
    wjgmspeedy

Het is toch niet zo vreemd om te vragen naar de werking van bit-torrent programma’s? Heb in het verleden ook wel eens gezocht hoe dat allemaal werkt, maar ben daar ook nooit achtergekomen.

Bijdrager
    Esquare
    ”ParadoX”

Waarom vraagt er steeds toch weer iemand naar de bekende weg?

Omdat die weg niet zo bekend is?

Bijdrager
    ParadoX

jah ik had het kunnen verwachten zo’n antwoord 8) , haha

Maar wat ik bedoel is dat die dude echt niet hoeft te weten hoe het programma werkt want dat kun je ook gewoon in de bijgelverede gebruiksaanwijzing opzoeken.

het gaat hem om het laatste zinnetje. En hij weet ook dat dat hier niet geschreven mag worden.
    Het zinnetje wel natuurlijk maar niet de antwoorden.

Het valt me namelijk op dat het vaak nieuwe leden zijn die dit soort vragen stellen.

Ik zou tegen hem willen zeggen gebruik Google en laat je fanatsie werken dan zul je vast wel vinden wat je zoekt.

Bijdrager
    Sad

En doe het ook vooral niet in het forum “videobewerking”. (Verplaatst dan dus maar.)

Bijdrager
    rrrichie

Bittorrent methodiek is verzonnen om op een snelle manier software te verspreiden zonder dat de zender overbelast wordt. Oorspronkelijk dus geschreven voor software bedrijven die op deze manier hun updates willen verspreiden. Het idee is dat zodra de update naar een klant verzonden is de tweede klant een stukje bij die eerste op kan halen en de derde kan bij het bedrijf, de eerste en de tweede wat ophalen, enz enz. Zo kan je dus bijvoorbeeld van 60 lokaties de update binnen halen.
    Het grote verschil met sommige andere “verspreide” download systemen is dat op het moment dat jij wat download dat stukje direct voor een ieder beschikbaar is om te downloaden. Dit lijkt op het eDonkey systeem, maar BitTorrent voorziet niet in een zoek mechanisme. Het systeem gebruikt een tracker om bij te houden wie er op het moment stukken beschikbaar heeft.

Voor een beschrijving kijk hier. http://en.wikipedia.org/wiki/BitTorrent

Het uitgangspunt van BitTorrent is voor verspreiding van legale software updates.

Bijdrager
    wenkie

Met deze vraag te stellen wou ik alleen te weten komen hoe zulke programmas werken.
    Nieuwe leden bezoeken dit forum in de eerste plaats om te leren en te ontdekken wat de mogelijkheden zijn met een APPLE.
    Van sommige van deze antwoorden en reacties heb ik bijgeleerd.

thanks wenkie

Bijdrager
    samb

kijk eens hier … http://bitconjurer.org/BitTorrent/FAQ.html … of hier … http://mindprod.com/jgloss/bittorrent.html … ciao … sam b

Inactief
    Anoniem
    ”wenkie”

Met deze vraag te stellen wou ik alleen te weten komen hoe zulke programmas werken.
    Nieuwe leden bezoeken dit forum in de eerste plaats om te leren en te ontdekken wat de mogelijkheden zijn met een APPLE.
    Van sommige van deze antwoorden en reacties heb ik bijgeleerd.

thanks wenkie

mjah this natuurlijk fout om cd’s en films , muziek te downen , zo iets moet je kopen , als jij een film had zou jij toch ook niet willen dat iedereen die zomaar kopierden ?
    downloaden van dat soort dingen noem ik gewoon hebberigheid.

dan is er nog een ander verhaal.
    ik heb ook al eens een vraag gesteld over bittorrent op dit forum. maar ik heb programma’s nodig voor primaire behoefte. zoals fotoshop enzoverder en dat is allemaal veel te duur. ze zouden beter van alles light versies moeten maken tegen een goedkopere prijs zoals photoshop elements.

maar cd’s en dvd’s kan je zo betalen of kan je voor sparen. dus als je dat al gaat downen noem ik dat gewoon hebberigheid.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.