5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

avi/mpg >> gif converter? + gifmaker?

bestaat er zoiets voor op de mac? ik zou het gaaf vinden omdat ik dan een mooie screensaver kan maken voor op mijn gsm:)

ik heb al op macupdate gezocht, maar ik kon niets vinden. misschien ben ik wel gewoon onhandig met zoektermen.

en wat is een goed programma om animated gifs te maken? hiervan zijn er wel verschillende heb ik gezien.

Moderator
    unSOUND

AVI’s en MPG’s kun je exporteren als afbeeldingen met QuickTime Pro.

De verschillende beelden kun je vervolgens met Adobe ImageReady opslaan als animated gif.

Moderator
    Strifer
    ”unSOUND”

AVI’s en MPG’s kun je exporteren als afbeeldingen met QuickTime Pro.

moet ik dat dan beeldje voor beeldje doen ofzo?

”unSOUND”

De verschillende beelden kun je vervolgens met Adobe ImageReady opslaan als animated gif.

hmm.. kost zeker weer een hap geld? ik ben een arm student en heb deze app helaas niet. is er geen alternatief?

Moderator
    unSOUND

Als je bij QuickTime Pro kiest voor exporteren als beelden, kun je zelf aangeven hoeveel frames er moeten worden opgeslagen. de hele film wordt vervolgens opgeslagen als losse foto’s.

Ik neem aan dat er wel een ander programma is wat helzelfde kan als ImageReady, het is alleen de enige die ik zo uit mijn hoofd weet.

Moderator
    Strifer
    ”unSOUND”

Als je bij QuickTime Pro kiest voor exporteren als beelden, kun je zelf aangeven hoeveel frames er moeten worden opgeslagen. de hele film wordt vervolgens opgeslagen als losse foto’s.

Ik neem aan dat er wel een ander programma is wat helzelfde kan als ImageReady, het is alleen de enige die ik zo uit mijn hoofd weet.

thanks! dan moet ik dus even op zoek naar een vervanger van imageready:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.