4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iAgree

Avid express pro en een Macbook

Hallo daar, ik heb een macbook met daarop avid express pro , nu blijkt dat als ik op de mac book mijn tijdlijn of uberhaupt beeld afspeel , ik wel geluid heb , maar mijn beeld stil blijft staan , iemand een idee of dat door rossseta komt of moet ik het ergens anders in zoeken ?

Ik denk dat ik het al weet, had nete even menu meters aangezet en wat blijkt bij afspelen soringen de processoren direct naar 100% en blijven daar ook, dus ik vermoed dat hij het domweg niet trekt, waarschijnlijk gewoon door de video kaart die er te ligt voor is.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Op mijn macbook pro draait het lekker (in bootcamp wel!).

Zonder dat ik het weet denk ik eigenlijk niet dat het daaraan ligt. Video editing is niet zwaar voor de video kaart. Kijk maar naar alle oude G3 en G4’s die ook FCP5.0 draaien. Misschien ondersteund het de macbook nog niet?

Ik weet eigenlijk niet of het al universal is. Maar Avid kennende waarschijnlijk nog niet.

Geblokkeerd
    Anoniem

Vanaf het Avid Xpress Pro forum geplukt:

Aivd will not begin supporting ANY version of Apple’s Intel-based CPUs until Apple releases its desktop lineup of intel-based systems. Currently this is scheduled for Q1 of 2007.

There have been some limited success running the PC version of AVID’s software via bootcamp as long as you don’t have ATI video cards. However, please do not ask for or expect any support for those systems until AVID releases its binary software next year.

Bijdrager
    iAgree

Aha dat verklaard het 1 en ander idd, bedankt heren ben weer wat wijzer geworden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.