8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    neophyter

AVI-films en SRT-ondertitels samenvoegen ???

Ik heb via enkele torrentsites veele films gedownload, maar nu zit ik met het volgende probleem, ik heb allemaal avi-films met een apart SRT-ondertitelling, ik kan deze samen afspelen via VLCplayer, maar nu wil ik de films ook op DVD-schijf zetten, maar enkel een Divxplayer kan een SRT-file lezen, ik dacht nu zo…. als ik de SRT-file nu eens zoals ze zeggen bovenop de AVI-film kan plakken, dan heb ik geen SRT-file meer nodig en kan ik het wel op een gewoone DVDspeler afspelen

kent er dus iemand een programma waar ik de subtitles aan de AVI-film kan toevoegen??? zodat ik geen SRT-file meer heb maar enkel nog een AVI-file overschiet

!!!!!!!!!!AUB HELP MIJ!!!!!!

Bijdrager
    Xenophon

FFMPEGX doet wat je wil op os X. Of op Windows: VSO ConvertXtoDVD, misschien dat je die via bootcamp kan draaien.

Bijdrager
    sypie

Anders ga je de layout van dit topic even verprutsen┬┐

Zet je link even wat korter neer, wel zo makkelijk

Bijdrager
    19419

Ik heb een film van avi omgezet met ffmpegx naar dvd; Het juiste .srt (ondertiteling) toegevoegd en 10 uur later had ik een video_ts map. Perfect! gelukt. Nu het volgende: ik zoek me rot naar samenvoegen van srt-files. in ffmpeg kan ik er nl maar 1 toevoegen. Mijn vraag luidt: Hoe voeg ik srt – files samen op een Mac ?

Moderator
    unSOUND

Kan TitleLab dat niet ?

Bijdrager
    19419

Dank je! Ik ga kijken of dat lukt.

Bijdrager
    JJmac

En wat denk je van Quicktime Pro?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.