9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    solutions

Avater verdwenen?

Sinds de update naar 10.3.9 is de lay-out van deze site (MacOSX.nl) anders. In de diverse forums loopt er tekst door de avaters. En dat geheel willekeurig, dus de ene keer ziet de site er normaal uit, de andere keer loopt er tekst door de avaters en soms is mijn eigen avater niet te zien. Zijn er meer mensen met dit probleempje?

Bijdrager
    MacThijn

tuurlijk
    je moet nog even secrurity updat downloaden en instaleren

Bijdrager
    iDayDreamer

yup, ik heb er ook af en toe problemen mee. Dit is idd ook na de update.

Avatars en teksten van de gebruikers vallen overelkaar, en gebeurd niet op alle draadjes. (meestal na een reload v/d site of reageren)

Bijdrager
    solutions

Ik heb de work-around gelezen en uitgevoerd (via de TERMINAL) en hij gaf geen vreemde melding. Alle sites die ik tot nu heb bezocht doen het helemaal goed. Het gaat alleen om de MacOSX forums. Da’s toch een raar verhaal?

Bijdrager
    iDayDreamer

thnxs voor de info, zag op de frontpage de nieuwsflash. Ben nu aan t DL-en.

Bijdrager
    iDayDreamer

Het werkt.

Bijdrager
    diotav

Heb het net gedownload … en hij doet het toch niet!:(

Diotav

Bijdrager
    iDayDreamer

Helaas heb ik te vroeg geroepen. Heeft helaas niet gewerkt. Het forum blijft bagger om te lezen (sorry dat ik zo uitdruk).
    Het ene topic opend wel goed, het ander gaat mis (tekst en avatars aan de zijkant). Het ene topic blijft goed na een reload, het ander weer niet.

Echt wazig:(

Bijdrager
    solutions
    ”MacThijn”

tuurlijk
    je moet nog even secrurity updat downloaden en instaleren

Dit klonk al iets te makkelijk. Ik heb precies hetzelfde. Het forum hier blijft wazig. De rest van de sites die ik bezoek lijken het allemaal goed te doen.

Iemand nog een idee?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.