9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jvdnls

Autoupdate (1.7.1).app

Sinds een aantal weken heb ik telkens na opnieuw opstarten ‘Autoupdate (1.7.1)’ file in de trash zitten
    Elke keer als ik hem verwijder (trash) komeet hij terug na opnieuw opstarten

Ik heb geen idee waar deze file vandaan komt en wat hij wel of niet doet.

Wie weet meer en hoe deze file echt te verwijderen?

Bijdrager
    Shmoo

Dat icoontje komt van Growl. Het is een update systeem die developers kunnen gebruiken om hun apps te updaten.

Bijdrager
    KarelWillem

Growl is het/een notificatie-systeem. En daar komt het icoon niet van natuurlijk.

Het is wel een update-systeem, maar heeft verder niets (of niet persé) te maken met Growl.

Bijdrager
    Shmoo

Klopt.. Ik herken dit icoontje namelijk wel van elke keer als Coda een update krijgt dan komt dit programma/icoontje heel even in beeld.

http://sparkle-project.org

Bijdrager
    jvdnls

OK dank voor de snelle reactie.

Vraag is alleen, hoe kan ik dit file deleten. Het blijft terug komen na opstarten, ook als het getrasht is.

Bijdrager
    Blieper

Dit stond er ook in die linkjes…

If you right click the Dock icon and select Options > Show in Finder, you should be able to see the path to the application it resides in. (If necessary enable the “path bar” in Finder’s View menu [⌥⌘P])

Bijdrager
    jvdnls

Die stap heb ik reeds vele malen herhaald.

Na opstarten komt de file Autoupdate (1.7.1)’ telkens weer in de trashbin terug.

Bijdrager
    jvdnls

Autoupdate (1.7.1) lijkt iets van doen te hebben met Rushfiles Cloud-drive
    Zelfde aanmaakdatum op de HD van mijn iMac

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.