16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    prilie

autorun voor mac?

Hey weet er iemand of er een programmatje voor mac bestaat zoals autorun?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee?

Bijdrager
    Turbanus

Weer zo’n prul…. komt er nooit een einde aan die windshitvragen….:evil:

Bijdrager
    Maced.2

hihi…….troep dat is het.:cry:

Bijdrager
    prilie

Hey iedereen bedankt voor de informatie.:roll:

Moderator
    Strifer

in je systeemvoorkeuren bij cd’s en dvd’s kun je aangeven wat er moet gebeuren als je een schijfje erin werkt. zo kun je muziek cd’s us automatisch in itunes laten starten, als je dat wil.

er is dus wel een soort gelijke functie en het bestaat ook zoals het op windows bestaat, alleen wordt dat vaak gemaakt door de programmeurs zelf en niet perse met een of andere programma ofzo.

ook kun je zelf en script eraan plakken als je een schijfje in je mac gooit.

overigens raad ik het gebruik van autorun dingen af, het kan alleen maar voor problemen zorgen.

Bijdrager
    KarelWillem

Trrrrrrrrrrroooooooooooeeeeeeeeeeeeeep.

Er is wat over ons afgeroepen sinds ome Steve Intels in onze geliefde Macs is gaan proppen.

:wink: :P

Bijdrager
    stopa

Tja waarom kopen al die gasten nu ineens een Mac en stellen een hoop domme Windows vragen.
    Zeker een iPod gekocht.

Bijdrager
    Turbanus

Ik ben terug geswitched zeker…?:P :o :sealed:

Tijd voor een nieuw Tweakforum, speciaal voor Maccers die geen Maccers zijn….

Bijdrager
    petermac

De jongen stelt een simpele vraag. Er is maar één antwoord gekomen, en een hoop gezeik. Ik zou niet weten waarom hij dat niet zou mogen. Hij wil iets over een Mac weten omdat hij er net een heeft of omdat hij er misschien een wilt, en dan krijgt hij zo een reacties.
    Hier word ik echt schijtziek van…

Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig mannen…

Bijdrager
    Turbanus

Het gaat hier gewoon veel te veel op Tweakers lijken….

Bijdrager
    KarelWillem
    ”petermac”

De jongen stelt een simpele vraag.
    …Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig mannen…

Ik heb binnen een vloek en een zucht het enige juiste antwoord gegeven; NEE dus.

Niet duidelijk genoeg? :wink:

En weet je waar wij schijtziek van worden? Juist! Je raadt het al…

Inactief
    Anoniem

Nee, kan niet. Deze optie is door Apple uit OSX gehaald.

-> http://www.macdisk.com/cdstarten.php3

Bijdrager
    prilie

ik werk al 5 jaar met MAC ik gebruik deze puuuur voor grafische programmas,:photoshop,illustrator,indesign,..Excuseer dat sommige zich aangevallen voelen en excuseer dat ik niet alles weet (vandaar dat ik op dit forum zit) en dat ik dan eeeeuhm aah ja Windows vragen stel:roll:
    Maar om op het onderwerp terug te komen….ik heb mijn antwoord gekregen en heb al de nodige informatie.
    En voor al de hypocrieten doe niet alsof jullie deze vragen beu zijn,jullie reageren er maar al te graag op,dat is bij deze bewezen!

dank u

Inactief
    Anoniem

Trek het je niet aan, was wat mij betreft een normale vraag.:?

Bijdrager
    awi

Als ik een CD rommetje maakte op OS9 kon ik die lekker vanzelf laten opstarten wanneer je ‘m in de drive stopte. Met OSX was dat opeens afgelopen. Ik wil ook wel weten of dat inmiddels weer kan met zelfgemaakte CD roms!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.