2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Chris_P

Automator Workflow, iTunes, Windows Share

Ik ben een switcher nu voor 2 maand het bevalt me echt perfect. Ik zou nooit meer terug willen naar windows! maar dat even terzijde.

Ik heb mijn MacBook Pro en een fileserver onder windows (Server 2003). Op die server staad erg veel muziek. Nu heb ik ook een share gemaakt met een selectie van nummers.

Deze share zou ik graag willen sync’en met mijn music folder op mijn MacBook Pro, zodat ik als ik onderweg ben ook muziek bij me heb. Nu doe ik dat altijd nog handmatig door een connectie te maken > alles in die map te selecteren > Naar mijn music map te gaan, don’t replace aan te klicken voor alle files > en dan mijn itunes libary te slepen.

Het werkt dus wel, maar graag zou ik dit procces graag geautomatiseerd zien.

ik hoop dat iemand een oplossing weet, ik heb even naar Automator gekeken maar dat liep keer op keer vast als ik een workflow gemaakt had.

gr, Chris

Bijdrager
    Walkingfingers

zoek ’s met het woord sync op macupdate.com of versiontracker.com volgens mij krijg je dan wat resultaten waarvan jij de keus kan maken

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.