14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    jasper050

Automator, iTunes 10 hoofdletters

Ik had in Automator een takenreeks die in iTunes van de songtitels elk woord met een hoofdletter laat beginnen.
    Nooit problemen mee gehad. Nu bij iTunes 10 wil het niet meer.
    Krijg de melding:
    De taak wijzig notatie iTunes- nummers kan niet worden geladen.
    Werk het programma bij naar versie 4.6 of hoger.

Wat moet ik dan bijwerken? Automator is versie 2.1, bestaat er dan 4.6 of wordt iets anders bedoeld?

Bijdrager
    fatboysmart
    Bijdrager
    jasper050

OK bedankt wacht ik op een update.

Bijdrager
    fatboysmart

Wat er met die 4.6 wordt bedoeld weet ik trouwens ook niet. Mijn versie is ook 2.1 (snow leopard 10.6.4).
    Inderdaad even wachten op iTunes 10.0.1. Zal denk ik niet lang duren.

Bijdrager
    Maverick9898

Ik zit net te kijken maar heel veel dingen van iTunes zijn weggevallen in Automator. Kijk maar eens;).

Bijdrager
    Lexis

Ja, ik wilde dit script maken maar de optie “change case of song names” nieteens vinden.

Jasper, wil jij mij misschien jouw automator workflow toesturen?
    Thanks.

Bijdrager
    Sumar

Doug’s Applescripts heeft een paar Applescripts die hetzelfde doen en die werken (als het goed is) nog steeds onder iTunes 10

Bijdrager
    Sascha

Gebruik gewoon het gratis Tune Instructor. Pracht programma !

Bijdrager
    Maverick9898

Automator ook en die doet niet alleen tunes:P.

Bijdrager
    Speedooo

Ik heb Automator nog nooit gesnapt en volgens mij mis ik daarom een hele wereld:nerd:

Bijdrager
    Maverick9898

Ja het heeft bij mij ook een tijdje geduurd.

Je kan bijv. als je wilt dat ie taken uitvoert als jij er niet bent die instellen. Dus bijv. je download iets via torrents en je wilt dat verplaatst naar een bepaalde map en dat ie het dan direct convert, terwijl je afwezig bent, en dan vervolgens je computer in Sleep Mode zet. En daar heb je oneindig veel variaties op. Het is in sommige situaties handig.

Bijdrager
    Speedooo

Ik ga me er misschien dan toch eens in verdiepen, want zo klinkt het inderdaad wel erg handig. Bijvoorbeeld als je ’s nachts aan het downloaden bent dan kan je ’s ochtends synchroniseren en klaar, hhmmm… :slant:

Bijdrager
    Maverick9898
    Speedooo op 05 september 2010

Ik ga me er misschien dan toch eens in verdiepen, want zo klinkt het inderdaad wel erg handig. Bijvoorbeeld als je \’s nachts aan het downloaden bent dan kan je \’s ochtends synchroniseren en klaar, hhmmm… :slant:

Bijvoorbeeld. Je kan je iPod eraan hangen en hij kan al die taken zo voor je uitvoeren in een rijtje. Het is met name handig voor taken die je altijd doet zeg maar;).

Denk er wel aan dat in Snow Leopard het verandert is. Je kan het het beste een Service aanmaken. Dan kan je bij elke applicatie onder Applicatie naam (dus bijv. Safari of iTunes) in de Menu bar onder Services die workflow uitvoeren.

Bijdrager
    KarelWillem

Zoals Sumar hierboven al meldt.

Proper English Title Capitalization

http://dougscripts.com/itunes/scripts/ss.php?sp=titlecaps

Een script in iTunes dat al jaren goed werkt. En het nu nog steeds keurig doet.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.