6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    StephenN

Automatische sync van documenten van iMac/MacBook naar iPad mogelijk?

Ik ben een fervent gebruiker van zowel MobileMe als Dropbox. Voor wat betreft het synchroniseren van agenda, adressen, bookmarks etc. werkt MobileMe uitstekend in combinatie met de iPad. Dropbox doet z’n werkt uitstekend als het gaat om de automatische synchronisatie van folders met documenten tussen iMac en MacBook. Dropbox is er ook voor de iPad, maar kent geen automatische synchronisatie: ieder bestand moet je handmatig downloaden op de iPad.

Wat ik erg mis op de iPad, is AUTOMATISCHE synchronisatie van documenten die ik op mijn iMac en MacBook bewerk (wijzigen/toevoegen/verwijderen). Deze documenten wil ik ook altijd graag offline bij me hebben op m’n iPad, maar na iedere wijziging moet ik dus iedere keer deze documenten opnieuw toevoegen.

Weet iemand of er een app is waarmee je automatisch een of meerdere folder(s) inclusief documenten kunt laten synchroniseren met je iPad? (dus eigenlijk zoals Dropbox en MobileMe iDisk werkt tussen meerdere iMac’s en MacBooks)

Groeten,
    Stephen

Bijdrager
    StephenN

Niemand een idee?

Bijdrager
    Mark van Voorthuisen

Inderdaad automatisch sync van complete folders ben ik ook niet tegengekomen… Als iemand iets weet hoor ik het ook graag!

Bijdrager
    Mark van Voorthuisen

Inderdaad automatisch sync van complete folders ben ik ook niet tegengekomen… Als iemand iets weet hoor ik het ook graag!

Bijdrager
    staal571

Kijk eens bij de app AIR Sharing daar kan het volgens mij mee.

Bijdrager
    Mark van Voorthuisen

Helaas AIR Sharing synchroniseert niet maar kopieert een reeds bestaande file of folder opnieuw en zet dan een 2 achter de naam. Een ander nadeel van Air Sharing is dat videobestanden niet worden afgespeeld, hij heeft het 1 keer gedaan en daarna niet meer. Helaas weer € 8,- in de bak van niet gebruikte Apps.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.