4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    iMaxMac

automatische mirroring van itnues library op imac naar san

ik ben van plan een NAS aan te schaffen (synology 713+?) voor het opslaan en delen van mijn muziek, foto’s en films. mijn itunes library is zo’n 200gb groot. ik zou de library op mijn imac willen houden (voor performance redenen) en automatisch laten mirroren met de NAS.

nu zie ik dat synology een functionaliteit ‘cloud station’ biedt die dit zou kunnen doen, maar de limiet is 10Gb (niet voldoende dus). Heeft iemand een tip?

Bijdrager
    Pier

Die 10Gb geldt voor 1 bestand. Lijkt me dus geen probleem om het zo op te lossen.

“Sync files between your PC, Mac, Linux computer, mobile devices, and DiskStation automatically (up to 10 GB per file)”

Bijdrager
    McShamus

Hi,

Ik heb mijn iTunes bieb (130GB) op een Synology (412+) share staan. Peak performance ligt rond de 100MB/s op een gigabit LAN. Dat is meer dan ruim voldoende voor muziek en full hd video.

De enige limiet op cloud station is dat het geen files groter dan 1GB synced op mobiele devices. Cloud station zelf kan eigenlijk alles aan zolang je disks niet vol zitten. Ik heb het net nog getest met een file van ruim 3GB.

Bijdrager
    hokkie

Ik heb de 713+ gehad en gebruikte deze NAS icm met Aperture/iTunes en Plex Server. Ik heb geen problemen ondervonden, dus moet goed werken.

Mooie NAS overigens (jammer dat ie 2-bay is).

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.