3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager

automatische incasso software.

Hallo,

Ik ben al jaren Apple fan, en lees op dit forum ook al lang dagelijks het nieuws, had tot nu toe nog geen account nodig, maar nu heb ik een vraag waar ik door gebrek aan ervaring niet uit kom.

Sinds 2 jaar heb ik nu ook al een IMac op de zaak staan en dit werkt met office for Mac 2004 zeer goed, de rest van de software voor apparaten werkt op Windows (Virtualbox), maar ik wil steeds meer af van Windows software en zoek dus ook naar alternatieven.

Nu ben ik ook bezig om een digitaal klantenbestand te gaan maken voor mijn zaak (optiek) en dit was ik van plan te gaan maken met het software programma Filemaker Pro (misschien zelfs de database op een (Mac mini) server zetten zodat meerdere personen het kunnen aanpassen, en ook thuis eraan werken kan).

Maar nu komt mijn echte probleem,

Ik kan nergens goede software vinden voor automatische -incasso aan te maken voor vaste klanten, weten jullie misschien goede software?
    Dat mogelijk ook kan samenwerken met Filemaker Pro (hoeft natuurlijk niet).

mvg
    [email protected]

Bijdrager
    MacZappa

Kijk eens naar Grandtotal, dat werkt zeer goed en heeft een goede ondersteuning, automatische incasso ken ik niet, maar er zitten veel mogelijkheden in.

Bijdrager

Bedankt voor je respons,

Maar ik weet niet of dit programma ook gaat werken met mijn banks systeem (Rabobank),
    Kenelijk moet je een bestand in een speciaal formaat aanleveren en nu weet ik niet of dit programma dit kan.
    Op deze webpagina staat het formaat beschreven: http://www.rabobank.nl/bedrijven/help/specificaties_elektronische_betaaldiensten/algemeen/

Het programma wat ik wil moet natuurlijk ook dit formaat bestand kunnen genereren.

Alvast bedank voor de reacties.

Mvg,

[email protected]

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.