One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » Automatische favorietenbalk uitschakelen in Safari. Hoe?

Automatische favorietenbalk uitschakelen in Safari. Hoe?

Profielfoto van avanti

avanti op 19 april 2017 #

Hoe kan ik de automatische favorietenbalk uitschakelen in Safari? Iedere keer als ik per ongeluk met de muis tegen de linkerrand van het scherm aan kom, komt de Favorietenbalk naar voren. Is dat niet uit te schakelen? Ik heb ook al in de knoppenbalk de navigatiekolom aan staan dus als ik naar de de favorietenbalk wil klik ik daar wel op

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: IN JUISTE SUB-FORUM GEPLAATST
Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 19 april 2017 #

Dat is een van deze instellingen..

kolom niet balk. De favorietenbalk zit bovenaan horizontaal.

Profielfoto van avanti

avanti op 19 april 2017 #

Helaas, geen verschil. Als ik het verberg en ik kom met de muis tegen de linkerkant van mn scherm, komt de favorietenbalk weer tevoorschijn…

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 19 april 2017 #

Dat komt volgens mij omdat je het waarschijnlijk in Top Sites of Toon favorieten modes ook hebt geactiveerd. Dat zijn twee verschillende ‘views’.

Als je het verbergt of zichtbaar maakt in Top Sites of op een web pagina zelf dat zijn twee verschillende dingen volgens mij. Zelf heb ik die kolom alleen maar zichtbaar in Top Sites of Toon Favorieten modus zodra ik naar een site ga is het weg en ik kan ook met mijn muis aan de rand komen zonder dat dit venster zichtbaar wordt.

Dan moet je volgens mij een beetje pielen met dit icoontje.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 19 april 2017 #

Dat hele lijstje van Shmoo moet op “Toon” staan i.p.v. “Verberg”.

Over dit topic

Gestart op 19 april 2017 door avanti

Laatste reactie door Night

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?