7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    houseofcolours

Automatisch taal herkennen Office 2016

In Office 2011 werd de taal bij het schrijven van mails in Outlook automatisch herkend. Nu ik Office 2016 heb, blijkt dat de taal in Outlook niet meer wordt herkend. Vooral als je regelmatig in verschillende talen schrijft is dit zeer onhandig. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Night. Reden: DUPLICAAT TOPIC VERWIJDERD

Bijdrager
    Nosferatu

Engels schrijven

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Als dat antwoord nu nog grappig was of tot nadenken aanzette, zou je het geven ervan nog kunnen rechtvaardigen …

Ik gebruik zelf geen Outlook, maar misschien dat dit artikel van Microsoft de oplossing heeft?

Bijdrager
    houseofcolours

Dank Jakko,

dat artikel had ik inderdaad ook gevonden. Het probleem is dat ik die instellingen er niet zo uitzien voor de Mac…. zie hieronder. Dus het vakje “automatisch taal herkennen” staat hier niet

/uploads/community/60e9a7f469e050ee3e6e14c7daf0e645f255606b_94221.png

Bijdrager
    houseofcolours

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Aha:

Don’t waste your time looking for a solution. The new editing engine simply doesn’t have it. You have to wait for Microsoft to actually implement that in their engine.

Met andere woorden: het zoveelste voorbeeld van waarom Microsoft beter gewoon de door macOS verstrekte functionaliteit zou kunnen gebruiken in plaats van die zelf te implementeren gebaseerd op hun Windows-code.

Bijdrager
    houseofcolours

Nogmaals dank Jakko! Hoewel niet bevredigend, het is in ieder geval duidelijk:-)
    To be continued….hoop ik

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.