2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    iPodn00b

Automatisch synchroniseren werkt niet meer met nano 4g

Opmerking vooraf: ik heb even de openingspost aangepast, aangezien nu, itt eerder, wel duidelijk is wat het probleem is.

Sinds zaterdag heb ik een iPod nano 4g van 16 gb en sinds gisterochtend heb ik ineens problemen met automatisch synchroniseren. Op de iPod stond dat ‘ie aan het syncen was, maar vervolgens syncte hij niet en de iPod werd meteen weer losgekoppeld. Ik had niet eens de kans om ‘handmatig managen’ aan te vinken. Op de laptop van mijn huisgenoot deed ‘ie het in eerste instantie wel, maar na een tijdje ook niet meer.
    Bij de Mediamarkt konden ze niet testen of het automatisch synchroniseren wel werkte, omdat ze dan de inhoud van hun library op mijn iPod zouden zetten. Ze slaagden er daar wel in ‘handmatig managen’ aan te vinken en nu manage ik de inhoud dus handmatig. Ze wilden hem opsturen, maar dat zag ik niet zo zitten: had het apparaat immers krap 2 dagen. Ik heb hem weer meegenomen en ik hoop dat het probleem bij een software-update oid wordt opgelost. Van opsturen verwacht ik ook niet veel. Je zult net zien dat ‘ie het op de supportdesk van Apple wel gewoon doet.
    Volgens mijn huisgenoot is het een softwarematig probleem en is de kans groot dat er ook bij een nieuwe nano weer problemen zouden ontstaan. Ik heb wat rondgezocht op internet en ik zag dat dit probleem wel vaker voorkomt, ook bij oudere iPods. Ik weet echter niet of de problemen met oudere modellen wel zijn opgelost.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Of managen de nano 4g-bezitters hier hun nano handmatig?
    Overigens heb ik hem gereset en gerestored en iTunes opnieuw geïnstalleerd. Dat mocht niet baten.

Bijdrager
    essiw

misschien de software herstellen? (als de computer em pakt dan)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.