8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    wilfred

Automatisch speellijsten genereren aan de hand van Library?

Hallo,

Waarschijnlijk is deze vraag al meerdere malen aan bod geweest, mijn excuses daarvoor.

Is er een manier om automatisch speellijsten te genereren aan de hand van alle mp3’s die zich in m’n Library bevinden? Zo wil ik elke artiest z’n eigen playlist geven.

Bij voorbaat dank,

Groeten, Wilfred

Bijdrager
    Jor1

kijk eens onder help!
    daar staat een uitstekende gebruiksaanwijzing van iTunes.

Verder kun je natuurlijk op het “oogje” rechtbovenin het scherm klikken, waar alle artiesten, genres, albums etc geselecteerd kunnen worden, waardoor je geen aparte afspeellijst hoeft te maken.
    makkelijk he?

Bijdrager
    Elstar

zoiets?

Maar dan moet je het wel voor elke artiest doen. Ik zou ook niet weten waarom je dat zou willen. Je kunt toch ook gewoon selecteren op artiest? (Jør was me voor).

Bijdrager
    wilfred
    ”Jør”

kijk eens onder help!
    daar staat een uitstekende gebruiksaanwijzing van iTunes.

Verder kun je natuurlijk op het “oogje” rechtbovenin het scherm klikken, waar alle artiesten, genres, albums etc geselecteerd kunnen worden, waardoor je geen aparte afspeellijst hoeft te maken.
    makkelijk he?

Ik vind dat browseschermpje (het oogje) zoveel onnodige ruimte innemen. Geef mij maar alle artiesten gesorteerd in de linker afspeellijsten.

In ieder geval bedankt voor je antwoord.
    Groeten, Wilfred

Bijdrager
    Jor1

nee, dat is lekker handig als je 1500 verschillende artiesten hebt!
    je kunt dat schermje ook verkleinen hoor.
    nou veel sterkte ermee.

Bijdrager
    gretver

ik ben ook op zoek naar een automatische mogelijkheid om voor alle artiesten een afspeellijst te maken. Waarom? voor mijn t610, dan kan ik gemakkelijker zappen.

Trouwens, een antwoord als”kijk eens in help” vind ik echt een beetje te truttig. Reageer dan gewoon niet als je het antwoord niet weet.

Bijdrager
    Jor1

Als hij in “help” had gekeken had hij het antwoord zo kunnen vinden. Als hij even had gezocht op dit forum had hij het antwoord ook zo kunnen vinden, maar daar was hij zichzelf ook al van bewust gezien de eerste zin van zijn vraag.

kortom, ik ben van mening dat je best eerst zelf even kunt zoeken voordat je een vraag post.

bovendien tracht ik mensen te helpen door eerst “naar eigen inzicht” betere oplossingen aan te dragen. Daarna had ik heus wel naar een slimme afspeellijst verwezen hoor!

Bijdrager
    Ruben
    ”gretver”

Trouwens, een antwoord als “kijk eens in help” vind ik echt een beetje te truttig…

Op zich is dat helemaal geen verkeerd antwoord, het motiveerd mensen eerder zelf op zoek te gaan naar een oplossing. Ik heb een tijdje op een helpdesk gewerkt (één keer en NOOIT meer :x) en daar kreeg ik ook zeer regelmatig van die super-standaard vragen over Office binnen. Als ik het betreffende antwoord gewoon in de Office help file kon vinden zei ik ook gewoon tegen de klant dat hij het antwoord in de help kon vinden i.p.v. het hem voor te kauwen. Klinkt misschien als een klant-onvriendelijke benadering, maar het maakte wel duidelijk dat ze niet voor ieder wissewasje de helpdesk moesten gaan bellen. Bovendien is het voor veel mensen ook geen onwil of luiheid om het niet zelf op te zoeken, maar vaak denken ze er simpelweg niet eens aan.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.