10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Bintje

Automatisch sjabloon bij nieuwe email?

Is het mogelijk dat elk nieuw bericht wat ik opmaak automatisch een sjabloon is? Dat als ik op ‘nieuw bericht’ klik er automatisch een sjabloon komt te staan die ik in kan vullen?

Ik kon het zelf niet vinden en heb ook de zoekfunctie op het forum al gebruikt.

Bijdrager
    1984

probeer Mozilla Thunderbird eens:|

Bijdrager
    Bintje

Ja nou nee:P Ben van Thunderbird overgestapt naar Mail toen ik mijn Mac kreeg, en ik blijf liever bij Mail.:)

Bijdrager
    1984

Je kunt zowel Thunderbitd als Mail gebruiken…….

Thunderbird 2 staat u toe om berichtsjablonen te maken zodat u tijd bespaart, zeker als u hetzelfde mailbericht meermaals moet versturen.

Bijdrager
    macstremist

eh… applescript? :sealed:

moet mogelijk zijn toch?

Bijdrager
    Bintje

Applescript? Hoe werkt dat?

En mijn vraag was of je die sjablonen ook automatisch kan doen in Mail (ik weet dat het nu in Thunderbird kan, maar daar heb ik weinig aan).

Bijdrager
    1984

Wat is er zoal geschreven op OMT over sjablonen in Mail:o

Bijdrager
    Bintje

Ik citeer:

en heb ook de zoekfunctie op het forum al gebruikt.

En is het heel raar dat ik dan een vraag stel? Dit forum is toch om je vragen te stellen en niet om mensen elke keer weer door te verwijzen naar een draadje ergens verstopt…

Maargoed, als ik perse in de zoekfunctie moet kijken trek ik er wel een weekje voor uit om alles te lezen.

Bijdrager
    KarelWillem

Anyway, anyhow; automatisch starten met hetzelfde sjabloon lijkt niet te kunnen.

Wat het meest in de buurt komt is het bewaren van een sjabloon als Favoriet en dan daaruit te kiezen.

En met de zoekfunctie verdwaal je id.d. binnen 3 seconden in een bos van niets zeggende topics.

Bijdrager
    Bintje

Dan denk ik dat er inderdaad niks anders op zit. Maar in ieder geval bedankt!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.