10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MokumMac

Automatisch opladen van iPod uitzetten? (opgelost)

Is het mogelijk om het automatisch opladen van de batterij van de iPod, wanneer je hem verbind met je mac/pc, uit te zetten?

Alvast bedankt

Bijdrager
    xkrprtl

iTunes > voorkeuren > iPod > Muziek > Beheer nummers en afspeellijsten handmatig

of als je wilt dat iTunes helemaal niet opstart:

iTunes > voorkeuren > iPod > Algemeen > Vinkje weghalen bij ‘ open iTunes bij aansluiten van deze iPod ‘

Bijdrager
    MokumMac

Hmmm, daar verhelp je het laden niet mee volgens mij.
    Bij mij laadt hij nog steeds.

Moderator
    unSOUND

Funqtion heeft het over het syncen, volgens mij wil jij het opladen van de accu uit zetten. Dat gaat niet. Maar het maakt ook niet uit, de accu van de iPod is speciaal ontworpen om steeds onder spanning te kunnen staan.

Bijdrager
    xkrprtl
    ”unSOUND”

Funqtion heeft het over het syncen, volgens mij wil jij het opladen van de accu uit zetten. Dat gaat niet. Maar het maakt ook niet uit, de accu van de iPod is speciaal ontworpen om steeds onder spanning te kunnen staan.

Tja, dat verschil tussen laden en opladen hé;)

Bijdrager
    MokumMac
    ”Funqtion”
    ”unSOUND”

Tja, dat verschil tussen laden en opladen hé;)

Je hebt gelijk, dat was niet duidelijk.

Maar in ieder geval bedankt allebei, ik weet genoeg

(heb het meteen even verbeterd)

Bijdrager
    Thomaz

Heb bij mijn iPod een Firewire en een USB kabel en wanneer ik de iPod aansluit met de Firewire kabel laadt hij op, met de USB kabel lijkt hij niet op te laden.

Bijdrager
    xkrprtl
    ”Thomaz”

Heb bij mijn iPod een Firewire en een USB kabel en wanneer ik de iPod aansluit met de Firewire kabel laadt hij op, met de USB kabel lijkt hij niet op te laden.

USB 2.0 of 1.1?

Bijdrager
    Mackapoen
    ”Thomaz”

Heeft waarschijnlijk te maken aan het feit dat je geen usb poort rechtstreeks op je mac gebruikt. Als ik mijn iPod op de usb poort van mijn toetsenbord zet dan laadt hij ook niet op.

Bijdrager
    DarthMathicus

uhu, dat komt doordat de ‘netspanning’ (bij gebrek aan een beter woord) van die USB poortne niet sterk genoeg is om via 1 poort op de mac én het toetsenbord én de Ipod te ondersteunen

k heb tijdje terug ff dat mac toetsenbord op m’n pc geklikt en dan Ipod aan dat toetsenbord en hij wou de Ipod zelfs nietmeer syncen…

maja

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.