8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Nielson30

Automatisch MP3 plaatsen in Itunes

Stel wanneer ik losse MP3’tjes download, kan ik deze dan automatisch laten toevoegen in mijn Itunes Bibliotheek?

Nu heb ik het als volgt, downloads komen terecht in de map downloads, daarna heb ik ik mappen voor muziek, films en software.
    Daar moet ik dan de MP3 slepen naar de map muziek, en dan deze aan klikken wil deze openen en dus ook verschijnen in Itunes, daar opent hij hem dan ook automatisch mee.

Maar wat ik graag zou willen, is dat wanneer het bestand gedownload is deze al automatisch in mijn Itunes staat (niet meteen afspelen).
    Dan hoef ik niet de handeling te doen om elke MP3 aan te klikken wil ik hem in Itunes hebben.

Wie weet of dit kan, en zo ja, bedankt alvast;-)

Gr. Niels

Bijdrager
    Pasav

In je iTunes map stat een folder Automatisch toevoegen aan iTunes. Alle MP3’s en films die je hierin zet. Worden automatisch toegevoegd aan iTunes. Als iTunes openstaat.

Bijdrager
    KarelWillem

Er zijn diverse downloadprogramma’s die dat voor je regelen.

Het door mij veel gebruikte XTorrent kan dat bijvoorbeeld:

Bijdrager
    KarelWillem
    Pasav op 16 januari 2012

In je iTunes map staat een folder Automatisch toevoegen aan iTunes….

Volgens mij staat die er standaard niet in?

Waarschijnlijk is die ook geïnstalleerd door een programma.

Ik heb hem in ieder geval niet.

Moderator
    unSOUND

Dat is een nieuwe functie sinds één van de laatste versies…

Bijdrager
    App69

@ KW, toch wel. Gebruik deze manier vaak.

Maar die xTorrent lijkt me ook gemakkelijk.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Je kunt ook een mapactie maken die MP3-bestand uit de map filtert en dan toevoegt aan iTunes. De ellende hiermee is alleen wel dat een mapactie afgaat zodra er een nieuw bestand verschijnt in de map, ook wanneer dat nog gedownload wordt en dus nog niet compleet is.

Bijdrager
    Nielson30

Top, die map automatisch toevoegen in Itunes werkt prima, daar sla ik nu standaard mijn bestanden in op en het wordt netjes in Itunes weergegeven.

Dank voor de reacties….!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.