-
Q:
Automatisch MP3 plaatsen in Itunes
Stel wanneer ik losse MP3’tjes download, kan ik deze dan automatisch laten toevoegen in mijn Itunes Bibliotheek?
Nu heb ik het als volgt, downloads komen terecht in de map downloads, daarna heb ik ik mappen voor muziek, films en software.
Daar moet ik dan de MP3 slepen naar de map muziek, en dan deze aan klikken wil deze openen en dus ook verschijnen in Itunes, daar opent hij hem dan ook automatisch mee.Maar wat ik graag zou willen, is dat wanneer het bestand gedownload is deze al automatisch in mijn Itunes staat (niet meteen afspelen).
Dan hoef ik niet de handeling te doen om elke MP3 aan te klikken wil ik hem in Itunes hebben.Wie weet of dit kan, en zo ja, bedankt alvast
Gr. Niels
Pasav op 16 januari 2012In je iTunes map staat een folder Automatisch toevoegen aan iTunes….
Volgens mij staat die er standaard niet in?
Waarschijnlijk is die ook geïnstalleerd door een programma.
Ik heb hem in ieder geval niet.
Je kunt ook een mapactie maken die MP3-bestand uit de map filtert en dan toevoegt aan iTunes. De ellende hiermee is alleen wel dat een mapactie afgaat zodra er een nieuw bestand verschijnt in de map, ook wanneer dat nog gedownload wordt en dus nog niet compleet is.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.