7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

• Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Als Mail niet openstaat, haalt het ook geen berichten op — maar „openstaan” is niet hetzelfde als „een venster op beeld hebben”: zolang er zo’n wit vlekje onder het icoon van Mail staat in je Dock staat het programma open en zou het berichten op moeten halen.

Mijn advies zou zijn om het ophalen van berichten op een vast interval te laten gebeuren, in plaats van „Automatisch”. Die optie lijkt er vooral te zijn om pushberichten te kunnen ontvangen, maar kun je dat niet (omdat bijvoorbeeld je mailprovider daar niet aan doet), dan lijkt mij een vast interval handiger.

Bijdrager
    jorihaar

Het lukt!:) ik heb inderdaad de interval gezet op ”elke 1 minuut” bedankt voor de uitleg:)

Bijdrager
    jorihaar

ik las ook dat in mavericks de imap niet werkt van Windows Live mail, ik geloof dat als dat wel kon dat ik wel bijvoorbeeld pushberichten kan krijgen en dat alle mappen dan gesynchroniseerd zijn. mijn live mail werkt nu met pop3, Gmail werkt wel met imap en daar doet pushberichten het dus wel.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Krijg je zoveel mail dat je elke minuut moet kijken of er nieuwe zijn dan?:)

Bijdrager
    Setje

Hier hetzelfde. Sinds begin augustus geen gmail meer binnen op iDevices en ook niet op (nieuwe) MacBook Pro!
    Wie weet welke instellingen je kunt resetten oid.?

Wachtwoord gereset, account verwijderd, herinstalleren, de gmail-app, niets helpt!

Dus HELP!

BVD. 🙏🏼
    Setje

Bijdrager
    Setje

Hier hetzelfde. Sinds begin augustus geen gmail meer binnen op iDevices en ook niet op (nieuwe) MacBook Pro!
    Wie weet welke instellingen je kunt resetten oid.?

Wachtwoord gereset, account verwijderd, herinstalleren, de gmail-app, niets helpt!

Dus HELP!

BVD. 🙏🏼
    Setje

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.