6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Macteach

Automatisch bewaren in Firefox

Ondanks dat ik een map heb opgegeven voor de downloads krijg ik elke keer de dialoogbox die mij vraagt of ik het bestand wil opslaan…
    Hoe kan ik dit zo instellen dat wanneer ik een download aanklik deze meteen begint te downloaden in Firefox zoals in Safari?
    Alvst bedankt voor evt. suggesties!

Bijdrager
    justhan

In Firefox ga je naar voorkeuren en in het tabblad “downloads” kun je dan een map instellen waar alle bestanden die je wilt downloaden dan geplaatst worden. Hier kun je ook kiezen voor de standaardoplossing “vragen waar elk bestand moet worden opgeslagen”.

Bijdrager
    Macteach

>In Firefox ga je naar voorkeuren en in het tabblad “downloads” kun je dan een map instellen waar alle bestanden die je wilt downloaden dan geplaatst worden. Hier kun je ook kiezen voor de standaardoplossing “vragen waar elk bestand moet worden opgeslagen”.

Leek mij dus ook, staat ook zo ingesteld. Echter bij bepaalde bestanden die niet standaard zijn (als sit, doc etc) krijg ik TOCH de vraag en is de enige keuze opslaan (ik heb een standaard map ingesteld)…

Dus ???

Bijdrager
    Macteach

Iemand…?

Bijdrager
    Vulture

misschien kun je de vraag beter hier stellen zie http://www.mozbrowser.nl/forum/viewforum.php?f=2

Bijdrager
    Macteach

Goeie suggestie! Bedankt:roll:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.