7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Rokit

automatisch afspelen playlist youtube

Hallo,

Vroeg speelde youtube op mijn iphone een playlist volledig af, nu moet ik manueel na ieder nummer op play duwen.

Na zoeken ben ik er niet aan uit: hoe kan ik ervoor zorgen dat dit terug automatisch afspeelt?

Vriendelijke groet

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    Rokit

Bedankt voor je feedback, maar bij een playlilst (bv https://www.youtube.com/watch?v=Qyclqo_AV2M&list=PLmo4pBukfRoN8SB5RKvfiY9CTl9pI_IFc)

is er geen autoplay-functie, normaal gebeurt nummers na elkaar afspelen vanzelf.

Maar bij mij dus de ene keer dus wel, en vooral de laatste tijd niet…:(

Bijdrager
    KarelWillem

Ah, oké. Ik heb AutoPlay UIT staan.

Maar een playlist speelt hij bij mij WEL door.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    Rokit

Echt frustrerend dat dit niet werkt:(

Op imac loopt dit wel zoals het hoort, en op de iphone in ‘desktop’-mode vroeger ook maar nu opeens niet meer, enkel in ‘mobile’-mode speelt het nog het ene nummer na het andere af in een playlist…

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door Rokit.
    Bijdrager
    Rokit

Even een update, misschien dat iemand de situatie herkent:p

op mijn imac:

– speelt yt een playlist automatisch af

op mijn iphone 11:

– in ‘mobile’ modus speelt yt een playlist automatisch af, maar kan ik niet het scherm uitzetten en verder luisteren

– in ‘desktop’ modus  speelt yt een playlist niet automatisch af, maar kan ik wel een (lange) videoclip (bv dj set) onafgebroken afspelen terwijl ik het scherm uitzet (voor tijdens het hardlopen)

mijn vraag:

Is het mogelijk om op mijn iphone in yt een playlist, dus verschillende videoclips, automatisch na elkaar af te spelen en het scherm af te sluiten voor tijdens het hardlopen? Misschien met youtube music?

Vriendelijke groet!

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 4 dagen geleden door Rokit.
    Bijdrager
    Rokit

Ook krijg ik vaak na 2 a 3 video’s automatisch afspelen de melding ‘video onderbroken, wil je verderkijken?’.
    Kan dit verholpen worden en zou iemand ervaring hebben of me kunnen verder helpen met de situatie in mijn vorige post?

Hartelijk dank!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.