5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Leon G

Autodesk Producten

Hallo Allemaal,

Heeft Iemand ervaringen met Revit en Autocad op de Mac die zowel via bootcamp (grote projecten) en Vmware (kleine projecten) werkt?

Ik heb problemen met de licenties… (wel orgineel !!) Indien ik installeer op bootcamp werkt die ! zodra ik opstart in de vmware beginnen de problemen met de license……

Iemand een oplossing of is het gewoon niet mogelijk?

alvast dank.

mvg Leon

Bijdrager
    computer space

Die licenties zijn tegenwoordig toch cross-platform? Gewoon mac versie draaien.

Bijdrager
    Verdult

De mac versie van AutoCad is behoorlijk uitgekleed. Revit ken ik niet.
    AutoCad zelf heb ik nog nooit in de VM gedraaid, Inventor (ook van AutoDesk) wel, en dat draait prima. Het is dus wel mogelijk.

Bijdrager
    iep

Waarschijnlijk doen ze het net als Windows: kijken naar de hardware. Zitten daar bepaalde wijzigingen in dan moet je de producten opnieuw activeren omdat ze het dan zien als een nieuwe machine. Het gebruik van je boot camp partitie in VMware Fusion of Parallels Desktop geeft vaak dit soort problemen met software.

Bijdrager
    computer space

Ik vraag me wel eens af wat een BSA doet als je gewoon cracks installeert en bij een controle je officiƫle papiertjes laat zien.
    Aan de andere kant, de telefonische helpdesk van Autodesk biedt wellicht hulp.
    Ik heb Microsoft via hun eigen “achterdeurtjes” al regelmatig licentie ellende laten fixen. Hebben daar een goede helpdesk voor. Dan noemen ze wat speciale codes op en dan werkt alles ineens perfect.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.