12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Aqua1

Auto Log Out werkt niet met LimeWire

Als ik in de sysprefs aangeef dat er na x minuten moet worden uitgelogd, werkt dat prima, zolang LimeWire niet aanstaat. Is er een manier om het ook met LimeWire te laten werken ?

Bijdrager
    Ispank

kan je je mac automatisch laten uitschakelen dan?

Bijdrager
    KarelWillem

Lol. Ja, dat kan.

Bij mij werkt uitloggen niet met Suitcase X. Zolang ik die niet quit, wordt er niet uitgelogd of herstart.

Bijdrager
    Ispank

hoe laat je je mac automatisch uitzetten na een x aantal minuten bijvoorbeeld dan?

Bijdrager
    Aqua1
    ”Ispank”

hoe laat je je mac automatisch uitzetten na een x aantal minuten bijvoorbeeld dan?

Bij Energy saver en dan “Schedule”. Maar de vraag was eigenlijk niet uitzetten, maar uitloggen. Iemand een idee ?

Bijdrager
    Aqua1

Ho wacht… ik bedoel: gewoon bij energy saver. Na zoveel minuten inactief gaat ‘ie uit.

Bijdrager
    Ispank

ik kan daar alleen automatisch in sluimer vinden?

Bijdrager
    Ken

Je kan Ciao eens proberen. Dat is een screensaver die een optie “Force LogOut” heeft.

Bijdrager
    Aqua1
    ”Ispank”

Gutteguttegut… ik ben weer lekker bezig ja. Je hebt gelijk. Overigens maakt het voor mij niets uit; ik zet m’n computer eigenlijk bijna nooit echt uit, maar altijd in sleep. Waarom zou jij ‘m echt uit willen ?

Scheelt maar een paar Watt.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Ispank”

Verrak zag! Da ken nie meer. :P Vroegah – toen alles beter was – kon dat nog wel. :wink:

Maar ja, zoals gezegd; waarom zou je je Mac uit willen zetten?

Bijdrager
    Ispank

kan ik s’nachts mijn ipod laten synochroniseren, die fims duren nogal lang, en naar 3 uur is de batterij wel een keer vol dus dan zou ik mijn mac willen laten uitgaan zodat die hem niet verder oplaad.

Bijdrager
    Aqua1

In slaap wordt ‘ie volgens mij ook niet opgeladen. Overigens stopt het laden ook als de batterij vol is.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.