6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    hormes

Audium

Hey,

ik heb audium gedownload. ik heb namelijk wat leuke extras gezien die je met audium kan doen.
    maar als ik me aanmeld zie ik geen contactpersonen.
    ik heb gewoon een email adres waarmee ik msn messenger gebruik van de mac.
    maar als ik via audium aanmeld hb ik geen contactpersonen. moet ik die allemaal weer handmatig toevoegen?
    dat is namelijk niet te doen als je over de 100 contactpersonen hebt..

Bijdrager
    RobinH

Ik denk dat je ‘Adium’ bedoeld.
    Maar dat probleem heb ik ook.. Alleen ben ik nooit tot de gedachte gekomen om hier een vraag te stellen. :innocent:

Bijdrager
    N-Freak

Heb je wel netjes een MSN Messenger account aangemaakt?

Bijdrager
    Marius1976

Is het niet zo dat in Adium de offline contactpersonen “Hidden” zijn. En volgens mij kun je dan kiezen dat hij ook de “Hidden” contactpersonen moet tonen.

Ik gebruik het niet, dus ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat dat wel kon…

Bijdrager
    N-Freak
    ”Marius1976″

Is het niet zo dat in Adium de offline contactpersonen “Hidden” zijn. En volgens mij kun je dan kiezen dat hij ook de “Hidden” contactpersonen moet tonen.

Ik gebruik het niet, dus ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat dat wel kon…

Klopt, dus als er niemand online is, zie je ook niemand. Je kunt het inderdaad ook aanzetten.

Bijdrager
    hormes

ook dat heb ik geprobeerd.
    maar wist ook zeker dat er mensen online waren dus dat kan het zowiezo niet geweest zijn.
    en hoezo netjes een msn messenger account?

——————————————————————————–
    Ik heb Adium opnieuw geinstaleerd en nu krijg ik wel ineens al mijn contactpersonen te zien..
    toch gedankt voor de hulp;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.