6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Gagchiel

Audiosysteem i.c.m. Macbook Pro

Binnenkort zal ik mijn Macbook Pro ontvangen. Omdat ik nogal op audio gesteld ben, zou ik een vraagje willen stellen. Bij mijn Macbook Pro zal ik waarschijnlijk de( http://www.kieskeurig.be/product/A660A32F0F3E231DC1256D580043F9A9.htm)Yamaha Pianocraft crx- E300 kopen… (deze heb ik getest en klinkt goed bij de cd- en radiospeler). Bij mijn Powermac G5 heb ik de Harman/Kardon Soundsticks, deze zijn dus aangesloten met USB. Het plan is dat ik dus mijn Macbook Pro via een mengpaneel zal aansluiten op die Yamaha. Nu komt dus de vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het minste kwaliteitsverlies heb? Of zal ik nooit de kwaliteit kunnen evenaren van de Soundsticks? Ik ben ook van plan de Yamaha te gebruiken als cd- en radiospeler…

Alvast bedankt:)

Bijdrager
    deSpaanseRente

Het lijkt me dat de geluidskwaliteit van de Yamaha versterker en boxen minstens evengoed of waarschijnlijk beter zullen klinken dan de soundsticks.
    Maar waarom wil je aansluiten via een mengpaneel? Je kan toch gewoon via de line-out van de Macbook naar de line-in van de Sony? Als je er een mengpaneel tussen zet zal de kwaliteit alleen maar minder kunnen worden lijkt me.

Bijdrager
    3mph

de link werkt niet:(

Bijdrager
    Gagchiel
    Bijdrager
    Mortyr
    ”Lord_spianoman”

Maar waarom wil je aansluiten via een mengpaneel? Je kan toch gewoon via de line-out van de Macbook naar de line-in van de Sony? Als je er een mengpaneel tussen zet zal de kwaliteit alleen maar minder kunnen worden lijkt me.

Euh mss wil hij de muziek van z’n macbook pro mixen met platen of cd’s? En dat is dikke bullshit van als je er een mengpaneel tussen zet zal de kwaliteit alleen maar minderzijn. Je moet gewoon je kanalen goed openzetten:P

Bijdrager
    tumbadora

en anders een simpele USB of FW audio interface…

is maar 35 euro (advies)

http://www.behringer.com/UCA202/index.cfm?lang=ENG

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.