4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Ansems

Audio(3.5mm) over USB-C display volume aanpassen

Beste OMT’ers,

Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe Macbook pro gekocht en hier hoort natuurlijk een USB-C display bij welke dan mooi via een kabel aan te sluiten is.

Nu heb ik mijn speakers via de 3.5mm jack aangesloten op het display deze geeft het geluid wel door maar ik kan niets meer regelen wat betreft het volume. (Volume icoon komt nog wel en streepjes bewegen ook maar reageert er niet op) Nu was mijn vraag of hier een oplossing voor is of dat ik misschien zelf iets fout doe.

Macbook pro 2017

Lenovo ThinkVision P27h-10

alvast bedankt!

Bijdrager
    fixar

Waarschijnlijk dien je het volume te regelen met de volumeregeling op de speakers….

Je kan wellicht ook de speakers aansluiten op de Audio(3.5mm) aansluiting op je MacBook Pro

Bijdrager
    Spinozo

Ik denk dat de volumeregeling op de monitor ook werkt.

Bijdrager
    Ansems

Het is opgelost. Ik heb een USB naar Audio adapter gekocht op aliexpress voor 0,95 euro en dit is de perfecte oplossing door deze achter in mijn scherm te stoppen kan ik weer via het toetsenbord mijn volume aanpassen.

https://nl.aliexpress.com/item/2015-Hot-Sienoc-USB-2-0-Virtual-7-1-Channel-Xear-3D-External-USB-Audio-Sound/32490607920.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.Yo4n3t

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.