3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    DSEnt

Audio Units overzetten

Hallo mensen, ben pas nieuw op dit forum.

Het zit zo, ik had voorheen een MBP 2010 deze heb ik vervangen door een nieuwe retina. Aangezien ik de hard drive eruit heb gehaald van mijn oude machine (Momentus XT) en extern hiervan heb gemaakt kamp ik met het volgende probleem: Ik kan deze drive met de rMBP niet booten, met andere macs wel. Wat ik wou vragen is dat ik een aantal projecten heb, met audio units die ik op deze machine niet meer heb. Is er een mogelijkheid deze disk bootable te maken OF kan ik een aantal directories kopieren waardoor ik mijn audio units terugkrijg? Zo ja, hoe/welke directories.

Groeten.

Moderator
    Night

Ik zou hem in een externe behuizing plaatsen met een USB3 (of nog liever: een TB-) aansluiting. De retina MacBook Pro heeft ook beide, dus dan profiteer je optimaal van de snelheid. De mac zou in principe van zowel van een USB3 als een TB externe disk moeten kunnen opstarten.

Bijdrager
    DSEnt

@Night
    Het is me gelukt om de vst’s over te zetten, echter kan ik mijn .EXS bestanden niet vinden, de samples die ik heb gebruikt zijn namelijk weg. Iemand tips?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.