7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    brouw139

Audio splitsen in een ios app

Ha, ik heb met dictafoon audio van een optreden van mijn band opgenomen op mijn iphone. Staat keurig gesynct op mijn ipad.

Met wat voor app zou ik nou de lange sliert van 45 minuten kunnen opknippen in losse stukken/files/songs? En die opslaan in de bestanden app of in any andere cloud service? Dus markers zetten en exporteren en bij elke marker een nieuwe file aanmaken…

De stukken staan vanuit dictafoon niet direct in itunes op ipad, dus ik heb niets aan apps die in de muziekbieb kijken. Vanuit de dictafoon kan ik de audio wel opslaan in de bestanden app. De meeste editor kunnen wel bijsnijden, maar dat wil ik niet.

Nou, ik ben benieuwd!

J.

Moderator
    Night

Misschien is Hokusai Audio Editor iets voor jou. Kan overweg met clouddiensten en als ik het goed begrepen heb, de audiobestanden ook naar je Mac of naar Bestanden op je iPad sturen.

Bijdrager
    Ziegler

Dit kon gewoon in GarageBand.

Bijdrager
    brouw139

Kon zeg je, dus nu niet meer? Toch maar even kijken. En de andere tip ga ik ook checken

Bijdrager
    KarelWillem

Dat KAN in Garageband inderdaad.

Bijdrager
    brouw139

Hee! Goed nieuws. Ik zit helaas op een plek met slecht internet, dus hoop zo een snelle wifi te vinden… en dan kan ik toch wat doen

J.

Moderator
    Night

Was het enige nadeel van Garageband niet dat het alleen audiobestanden uit de muziekbibliotheek kan verwerken en/of opslaan?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.