9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Coenvd

Audio in XP met Bootcamp

hallo, nou zat ik gister op mn 1.83 ghz macbook filmpjes te kijken, en probeerde ook even of de mini-jack ingang werkte voor koptelefoons, niet dus..ik heb gewoon alle drivers geinstalleerd zoals bij bootcamp gezegd en gedaan wordt. maar de audio poort schijnt niet te werken..de gewone speakers daar in tegen werken wel gewoon.
    als ik bij config scherm kijk en bij “eigenschappen voor geluiden en audioapparaten” dacht ik misschien de poort te kunnen activeren, maar hij staat daar nergens. de enige hardware/software die ik overal zie in elk optie menu’tje is “SigmaTel Audio”…en daar kan ik niks aan veranderen.
    ik ging er vanuit dat als ik een koptelefoon in de poort steek hij automatisch om zou switchen…maar nee, wat ik ook doe..ik krijg geen geluid uit mijn oordopjes.

iemand een oplossing?

Bijdrager
    SeaTrue

krijg je geluid in macosx?

Bijdrager
    Nikita

Volgens mij was d’r zo’n bug in de drivers van Bootcamp… Maarja, t blijft een beta.

Maar mag ik vragen waarom je in XP op een Mac filmpjes gaat zitten kijken…?

Bijdrager
    Pink Grapefruit

Dit is een bekend probleem. Beta he.

Bijdrager
    LEXY

Ik vind zowiezo het geluid uit de speakers slechter van kwaliteit in XP dan in OS X.
    Geldt ook voor de iSight. Die is bijna zwart/wit.

Bijdrager
    macmike

Dat is ook de reden om lekker bij OSX te blijven: geluid beter, beeld beter, systeem beter maar games slechter.

Bijdrager
    Coenvd
    ”samheijens”

krijg je geluid in macosx?

als ik in mac mn koptelefoon aansluit werkt ie wel gewoon ja…, en ja waarom ik filmpjes kijk in XP..kga niet voor 1 filmpje even naar mac alleen om principiele redenen(wat het eigenlijk zijn dan) en het is niet dat ik em opstart voor een filmpje..maar gewoon in XP aan het werk was en een filmpje tegen kwam hoor:D ..of is dat echt hoog verraad:P

Bijdrager
    sawtooth
    ”Nikita”

Maar mag ik vragen waarom je in XP op een Mac filmpjes gaat zitten kijken…?

Mag ik vragen waarom ie verantwoording aan jou moet afleggen?

Bijdrager
    Nikita

:?

Ik vraag alleen maar wat… Mijn vraag is waarom op Windows filmpjes gaan kijken als je een Mac hebt met OSX…

“Mag ik vragen…” is wat anders als “Leg ’s verantwoording af waarom…” :roll:

Maar de verantwoording was voldoende :evil:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.