-
Zo heet m’n vader.
Anyways: DVD’s rippen kan ook prima met MPEG Streamclip. Voor meer info omtrent dat verwijs ik je door naar dit draadje in het Video-forum (wel een stuje naar beneden scrollen)…
”djtekhead””JeroenRippen cd –> iTunes
Rippen DVD –> Handbrakedus als ik een audio-cd laad in itunes wordt deze automatisch naar mp3 geript, of moet ik wat instellingen aanpassen ?
Kan, als je liever een ander formaat hebt (aac m4a, bijvoorbeeld) iTunes, voorkeuren, algemeen, importeerinstellingen
Over het geluid van een DVD rippen zijn meerdere topics.
Het simpelste is het gebruik van het programma OSEX, deze kan elk hoofdstuk gelijk rippen en demuxen, waarna je dus gelijk van ieder hoofdstuk de audio los hebt, deze kun je daarna simpel omzetten naar ieder ander formaat.
thanx guys,
Ik bedoel het rippen in de simpelste vorm van het woord, dus gewone audio-cd van bvb Madonna, op men ipod zetten via itunes en een gewone dvd-film naar MP4 voor ruimte te besparen uiteraard. Vroeger in m’n windhoos periode, moest ik via een apart programmatje de audio cd naar mp3 rippen. Mijn vraag was dus ; moet je eerst via een extern prog. rippen naar MP3, en dan naar itunes , of kan itunes dat rippen ook ?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.