10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    K.C.

[Opgelost] Audio button iPhone weg

Sinds een recente update is de audiobutton weg in mijn belmenu (waarmee je kunt kezen iPhone, speaker of andere source) en kan ik niet mee bellen of gebeld worden. De andere kant hoort niets, ik hoor hen niet.

In de Amac store zeiden ze dat het een “nieuwe geheime”. bug was in de Apple store kreeg ik als advies de iPhone als een volledig nieuwe te installeren. Dit heeft niet geholpen. Iemand hier zelfde ervaring en / of oplossing?

Betreft een iPhone 7 en IOS 11.3.1

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    Q-collective

Bijdrager
    K.C.

Thanks! Die had ik nog niet gevonden, ook hier niet. Terug naar de iStore dus …

Moderator
    Night

Bijdrager
    K.C.

Fijn dat het er staat, de zoekfunctie leverde niets op, dit forum gelukkig wel. Dank voor de hulp!

Moderator
    Night

Ik typte alleen maar iPhone 7 in het zoekvenster:

Bijdrager
    K.C.

Bijzonder, ik typte “Audio button iPhone weg”, leek me logische dan ‘iPhone 7’:-)

Moderator
    Night

Ik snap ‘m. De relatie tussen microfoon-problemen en je missende button lag ook niet direct voor de hand. Pas na het lezen van je probleemstelling – en dan met name dat je gesprekspartner jou niet kon horen én dat je een iPhone 7 had –  legde het voor mij de link met dat artikel.

Gelukkig was de oplossing – m.n. door @q-collective – vrij snel duidelijk. Ook zonder dat artikel.

Bijdrager
    K.C.

Problem solved; Apple Store heeft de iPhone vervangen. Mooi opgelost door Apple!

Moderator
    Night

Inderdaad 👍

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.