6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    RiFF

Audio afspelen vanaf externe HD aan Airport via iPad?

Sorry voor de complexe titel, maar ik weet niet hoe ik het makkelijker kan omschrijven:D

Aan mijn Airport Express heb ik een harde schijf van 3TB hangen. Deze benader ik ook met mijn Boxee Box om films op te kijken, maar er staat ook een backup op van mijn hele iTunes library. Ik speel nu deze muziek af als mijn computer (in een andere kamer) aanstaat, via AirPlay naar de Airport en dan komt het via de analoge aansluiting uit mijn speakers in de woonkamer. Mijn vraag is: kan ik de muziek ook rechtstreeks vanaf de HD aan de Airport afspelen, bijvoorbeeld door de library met mijn iPad te bedienen?? Heeft iemand zoiets al eens geprobeerd?

Bijdrager
    TheBigZ
    RiFF op 17 juli 2013

Aan mijn Airport Express heb ik een harde schijf van 3TB hangen.

Je zult wel de AirPort Extreme bedoelen. Aan de Express kun je geen HD hangen.

Bijdrager
    RiFF
    Bijdrager
    TheBigZ

Tweede poging:
    Je kunt er misschien wel een USB HD fysiek aanhangen, maar je kunt de data er op niet benaderen.
    http://www.apple.com/nl/compare-wifi-models/

Bijdrager
    JosCiv

Ja dat was zijn probleem niet he;) Maar ik zie wat je bedoeld. Je kan wel Remote downloaden en via remote werken. Misschien is dit een oplossing?

Bijdrager
    TheBigZ
    RiFF op 17 juli 2013

Aan mijn Airport Express heb ik een harde schijf van 3TB hangen.

Als het een netwerkschijf is die aan de ethernetpoort van je AirPort Express hangt kan het wél. Maar het was misschien handig geweest om dat er nog even duidelijker bij te zeggen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.