3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    hotel17

ATV3 en MBPr airplay onmogelijk

Wanneer ik airplay gebruik om video te streamen van Macbook Pro retina naar Apple TV 3, blijft het scherm ‘hangen’, of is er een vertraging van paar seconden. Elke beweging die ik maak met de muis op de MBP, komt paar seconden later aan op TV.
    Ik heb dit probleem niet met streamen van iOS apparaten naar aTV3.

Configuratie: MPBr 15″, Airport Extreme, Apple TV3. Heb enkel Apple apparaten in netwerk staan.
    Het werkte voordien wel, sinds upgrade Yosemite = probleem.
    Alle apparaten zijn geüpdatet naar laatste versie. Heb de Airport Extreme gereset, nieuw netwerk gecreëerd, het helpt allemaal niks.
    een 2000€ Macbook en een aTV3: films streamen helaas onmogelijk

blijkbaar ben ik niet de enige, en is er tot op heden geen oplossing? https://discussions.apple.com/thread/5252720?start=90&tstart=0

iemand tip?

Bijdrager
    MacKevin11

Helaas weet ik geen oplossing voor dit probleem, echter ervaar ik eenzelfde probleem hier thuis met mijn MacBook Pro retina icm. de ATV3.
    Wanneer ik met mijn iPhone een youtube filmpje op de ATV toon is er helemaal niks aan de hand en gaat dit ontzettend smooth. Zelfs als ik de camera van mijn iPhone aan zet en het beeld ervan op de Apple TV toon, gaat dit bijna direct.

Opzich heb ik niet veel vertraging van mijn MacBook naar de ATV, maar wel dat het beeld (alleen op de ATV) om de (ongeveer) 10 seconden een seconde vast hangt.

Ik ga dit topic even volgen in de hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft:-)

Bijdrager
    hotel17

ik vind nergens geen oplossing. Enkel mensen die dit probleem aankaarten en geen reacties krijgen van Apple. Check forum Apple.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.