9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Switched

ATV2 streamen van MBP

Heb een atv2 (4.3 jaibreaked), maar het lukt me niet om content van mijn MBP naar mijn atv te streamen.. In XBMC krijg ik continue de melding ‘Error 2: share not available’ als ik via Windows network (SMB) verbinding met mijn mac probeer te maken. Hoe is dit te verhelpen? Of wat is het andere alternatief om mijn films uit een map op mijn mbp naar mijn apple tv te streamen..

Hulp is heeeeel erg gewenst!

Bijdrager
    karelschapie

Installeer plex app op je atv en plex op je macbook. Dat gebruik ik ook, heel relaxed!

Bijdrager
    Maverick9898

Of gebruik de originele software: gebruik ik ook, heel relaxed!

Bijdrager
    smalle50

Beetje te relaxed als je eerst alles moet converteren om het in itunes te krijgen;-)

Bijdrager
    karelschapie

ja, dus daarom: Plex! kun je tenminste MKV films kijken!:D

Bijdrager
    Maverick9898

Valt wel mee hoor:P. Paar klikjes;).

Bijdrager
    oostie

@karelschapie Beetje plex geil? met XBMC kan je ook prima mkv films kijken

Bijdrager
    wverveer

Ik heb geen moeite om s nachts even wat converteer opdrachtjes in te geven…om vervolgens alles in itunes te krijgen, werkt wel zo fijn, met de ipad/iphone…

maar wat is nu de beste manier…(handbrake, gebrek aan ondertitels, airview, perfect, alleen de kwaliteit valt me tegen) ik zou graag HD en dts willen via itunes…

Bijdrager
    aruba

atv2 (4.3 jaibreaked) werkt niet met SBM maar met AFP, als je met AFP deelt kan je alle films,ook die je gerijpt zijn zien in Media-Player!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.