4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

ATV2 jailbreak: GreenPoison of SeasonPass?

Hallo OMT’ers:)

Ik ben van plan dit weekend een Apple TV 2 te halen, maar vroeg me af of hier mensen zijn die ‘m gejailbreaked hebben. Ik wil zelf de ATV graag jailbreaken om zo via m’n Time Capsule al m’n films e.d. te kunnen bekijken en beluisteren, maar raakte een beetje in de war door de nieuwsberichten op ’t internet.

Zo is er Seasonpass en Greenpoison, maar kun je met beide jailbreaks ook via een NAS je films streamen zonder tussenkomst van iTunes? Daarnaast heb je ATV Flash, die je kunt installeren nádat je de ATV met Seasonpass hebt gejailbreaked, waarmee je blijkbaar (inclusief metadata) via een NAS je films e.d. kunt streamen… maar kan dit dan niet met alléén Greenpoison of Seasonpass?

Je begrijpt… een beetje verwarrend allemaal. Ik heb ervaring met jailbreaken an sich, dus dat is ’t probleem gelukkig niet. Maar ik kies dalijk wel graag in 1x de juiste jailbreak zodat ik al m’n avi’s enzo kan streamen via een Time Capsule met m’n ATV2.

Alvast bedankt voor de hulp!:)

Mvg,
    Joram

Bijdrager
    macnibbit

In ieder geval je ATV nog niet updaten, er is nog geen jailbreak voor de laatste update.

Geblokkeerd
    Anoniem

Weet ik (gelukkig):)

’t Is alleen dat ze met al die verschillende jailbreak-manieren en dan ook nog een website die een stuk software verkoopt (ATV Flash), dat je niet zo makkelijk weet wat je moet hebben:)

Bijdrager
    aruba

Ik heb AtvFlash al enkele maanden, ik stream zonder onderbreking al mijn films vanaf iMac naar AppleTv2 via WiFi! Avi,DVD etc etc. zonder problemen, NL subtitles apart in te stellen. Deze AtvFlash software werkt apart, AppleTV2 progamma kan gewoon onafhankelijk gebruikt worden.

Ik heb bewust de iOS5 software van Apple geïnstalleerd en wacht nu op de update van AtvFlash, seasonpass!

Kan nu met mirroring ook films zien via iPad2 naar AppleTV 2, ondertitels geeft problemen!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.