3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    jongens

ATV2 gebruiken voor narrowcasting

Goedendag,

Ik zou graag een atv2 gebruiken als narrowcasting device

Ik maak product foto’s via mijn iphone en zal die automatisch via fotostream showen op de atv die aangesloten is aan een 42″ plasma die weer direct voor het raam naar buiten staat.

Mijn vraag: Hoe kan ik gemakkelijk templates maken waarin ik de foto’s kan voegen evt met een app of id.

ook wil ik graag weten hoe ik het zou moeten oplossen zonder een apple pc/laptop.

atm is het nog geen probleem want ik ben hier dagelijks aanwezig met mijn macbook air.. maar als ik er niet ben wil ik ook graag dat het door blijft draaien.

is er ook een oplossing om bepaalde foto’s niet automatisch te streamen? er hoeft bv geen foto van mijn kat op het scherm te komen als ik die maak met mijn iphone.

Bijdrager
    mtooster

Ik denk dat je uitkomt op het gebruik van een aparte camera-app (Camera+ oid) en dan de foto’s die je wilt streamen eventueel bewerken en dan opslaan naar de filmrol, de foto’s waarbij je dat niet wil zul je dan op een apart tijdstip allemaal tegelijk moeten opslaan en op je computer zetten…

Bijdrager
    jongens

ja zoiets zat ik ook al aan te denken

weet jij van een app af waarin ik makkelijk een template kan invoegen met de foto?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.