10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    wverveer

atv2 eruit atv4 erin

kleine twijfel nog…

ik heb een gekraakte atv2 die communiceert met mijn Nas, en daarop de films…

De nwe atv4 met de App Store lijkt me ideaal… is het 100% zeker dat ik zonder kraken en met apps als bv. plex bij mijn films kan?

zo ja, dan zet ik de atv2 op marktplaats en ga ik hem bestellen…
    of is het beter om nog even te wachten?

Bijdrager
    KarelWillem

is het 100% zeker

Niets in het leven is 100% zeker.

Bijdrager
    wverveer

lol;-)

heeft nog niemand de app plex draaiende met een nas en bij voorkeur een synology;-)

Bijdrager
    MevalonicAcid

Ik heb plex draaiende met een synology… nu nog een ATV4 zien vast te krijgen om eens mee te spelen

Deze plex server met de ipad+appleTV3 dat loopt wel, maar uiteindelijk gebruik ik gewoon de iTunes server voor de ATV3 en de Synology app voor de iphon/ipad

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door  MevalonicAcid.

Bijdrager
    wverveer

vast? hoe bedoel je dat?

en werkt het goed of eeeeh fantastisch?

Bijdrager
    MevalonicAcid

In de handjes hebben:)

Hier in Brussel was men het een en ’t ander aan’t voorbereiden in easy-M en media markt.
    De apple watch lag er gisteren al, wie weet vandaag de ATV4
    (vanmorgen kreeg ik nog een mailtje van apple met hoofding: “De nieuwe Apple TV. Nu verkrijgbaar.”)

Ivm de plex server op synology:
    dat werkt goed en snel, maar enkele functionaliteiten die ik graag had zijn enkel via een plex pass werkende… en dan hoeft het niet voor mij. DSVideo doet die truuk ook goed genoeg.
    (vb.: download/sync naar ipad, inhoud van andere server toevoegen,… ging allemaal niet met standaard plex account)

Advies: installeer dit op je synology, neem je ipad/iphone en speel er even mee. (heb het enkele weken/maanden terug geinistalleerd en het leek me toen toch een easy install en setup)
    Als dit goed werkt voor u, dan kan een ATV4 + plex app misschien een goede aankoop zijn

Bijdrager
    k-the-ripper

Standaard dus zo uit de doos kan de nieuwe aTV-4 ook niet veel, zou paar weken afwachten of inderdaad plex, infuse of welk programma dan ook wat van externe bronnen alles af kunnen spelen beschikbaar komen.
    (precies de reden dat ik mijn aTV3 nog even aan mijn setup laat staan.)
    Apple kennende: eerst zien dan geloven, ben er al meerdere keren ingetuind bij die gasten (Apple heeft er helaas een handje van om de laatste tijd zonder opgaaf van redenen allerlei functies uit hun producten te halen.)

Bijdrager
    jorikcaljouw

Ik heb net mijn ATV4 gekregen van DHL en gebruik Plex op mijn Synology al een paar jaar. De App van Plex zelf schijnt nog niet beschikbaar te zijn, maar er schijnt al wel een andere app beschikbaar te zijn:
    https://forums.plex.tv/discussion/187382/simplex-a-native-3rd-party-plex-client-for-the-new-apple-tv-4th-gen

Ik ga zelf toch maar even wachten tot de officiële Plex App, daar heb ik toch wat meer vertrouwen in.

Bijdrager
    XanderN

Plex werkt op ATV4, maar voorlopig met SimpleX, die je voor 3,- kunt kopen.

Bijdrager
    computer space

Jammer dat als je van films houdt dat ie nog steeds geen 23.976Hz afspeelfrequentie ondersteunt. Gezellig Star Wars kijken met “Judder” the Hut.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.