4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Max08

Atv update na terugzetten fabrieksinstellingen

Ik heb mijn Atv terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen.
    Nu wil ik flash weer installeren maar vraagt hij nu om een update alvorens ik kan installeren.
    Ik heb de atv gebruikt gekocht en kan de update nergens vinden, wel kreeg ik bij aankoop een cd met de flash programma.
    Ik krijg de melding: this version aTV Flash is out of date please download the latest version.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.

Mvg. Marcel

Bijdrager
    Sascha

Ik zal ineens hier antwoord geven ipv te antwoorden op je PB…

Hier kan je de nieuwste versie van aTV Flash downloaden. Maar dat kost wel geld.

Je kan het ‘hack-programma’ ook gratis zelf ineen boksen en installeren.

Is het dat wat je bedoeld?

Bijdrager
    Max08

Hallo Sascha,

Ik ben zo vrij geweest om je een PB te sturen, heb gekeken wie hetzelfde probleem heeft en wie er op gereageerd heeft.
    Het is misschien niet de juiste weg, maar loop er een beetje in vast.
    Heb een gebruikte Atv met Flash gekocht.
    Na terugzetten naar fabrieksinstelling heb ik de cd met Flash welke ik bij de Atv mee gekocht heb geinstalleerd.
    Nu geeft hij aan dat de update out of date is en ik een nieuwe moet downloaden.
    Helaas heb ik door omstandigheden het emailadres van de verkoper niet meer om deze update welke bij de Flash hoort te kunnen achterhalen.
    Ik kan natuurlijk €40,- betalen voor deze update maar dan wordt mijn Atv wel weer erg duur van, terwijl er voor dit apparaat al een keer betaald is.
    Het enige wat ik wil is dat mijn externe hdd weer op de Atv kan worden aangesloten en weer als opslag voor de Atv dient.
    Ik heb een patch gedownload maar raak het spoor kwijt als het over terminal gaat en het vervolg daarop.

In iedergeval bedankt voor je reactie.
    Excuses voor het rechtstreeks benaderen.

Mvg Marcel

Bijdrager
    Sascha

Geen probleem hoor ivm dat rechtstreeks benaderen via PB. Ik begrijp je probleem maar kan je er helaas ook niet mee verder helpen… Succes in ieder geval nog en ik houdt dit topic in de gaten…

PS: Mijn Apple TV is enige tijd geleden overleden (voeding doorgebrand). Maar ik gebruikte heb toch enkel als AirTunes. Mijn Mac mini gebruik ik als mediacenter.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.