-
Wat je moet doen is Pwnage opstarten en de help gebruiken, met die tool kun je alles doen. De stappen die dit programma tegenwoordig uitvoert:
– Pwnen
– Custom Firmware maken welke al geactiveerd isDaarna kun je eenvoudig via iTunes met deze custom firmware de phone restoren.
Is dat een vraag? ;-P
nee een constatering. Je kunt niet ontkennen dat er de laatste maanden niet voldoende is geschreven over de iPhone, unlocken en jailbreaken. Niet alleen hier maar zo ongeveer het hele web stond er vol van. Als je dan nu nog geen informatie kunt vinden vraag ik me af hoe goed je hebt gezocht.
De vraag van Switched is er één van de categorie luiheid en daarmee voor mij een domme vraag.
”BuzzinWat je moet doen is Pwnage opstarten en de help gebruiken, met die tool kun je alles doen. De stappen die dit programma tegenwoordig uitvoert:
– Pwnen
– Custom Firmware maken welke al geactiveerd isDaarna kun je eenvoudig via iTunes met deze custom firmware de phone restoren.
Bedankt voor je hulp!
succes switched, mocht je nog meer vragen hebben en last van het vele bomen<>bos verhaal mbt unlocken etc dan zou ik een kijkje nemen op de volgende site :http://www.iclarified.com/finder/index.php
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.