10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Switched

AT&T activatie

Hi,

Ik had een vraagje: Ik heb bezig met een iPhone te hacken voor iemand (1st generation), maar eerst moet ik om de AT&T activatie heen wil ik hem kunnen updaten en Pwnage tool kunnen gebruiken. Weet iemand hoe dit moet?

Bijdrager
    victor93

google misschien :wink:

Bijdrager
    Cornworld

Iemand zei ooit eens tegen me dat er geen domme vragen bestaan, alleen domme antwoorden. Ik begin te twijfelen.

Bijdrager
    EmuuuH
    ”Cornworld”

Iemand zei ooit eens tegen me dat er geen domme vragen bestaan, alleen domme antwoorden. Ik begin te twijfelen.

nou zeg, ik zou het ook niet weten..

Bijdrager
    iJoost
    ”Cornworld”

Is dat een vraag? ;-P

Bijdrager
    Buzzin Hornet

Wat je moet doen is Pwnage opstarten en de help gebruiken, met die tool kun je alles doen. De stappen die dit programma tegenwoordig uitvoert:

– Pwnen
    – Custom Firmware maken welke al geactiveerd is

Daarna kun je eenvoudig via iTunes met deze custom firmware de phone restoren.

Bijdrager
    Cornworld

Is dat een vraag? ;-P

nee een constatering. Je kunt niet ontkennen dat er de laatste maanden niet voldoende is geschreven over de iPhone, unlocken en jailbreaken. Niet alleen hier maar zo ongeveer het hele web stond er vol van. Als je dan nu nog geen informatie kunt vinden vraag ik me af hoe goed je hebt gezocht.

De vraag van Switched is er één van de categorie luiheid en daarmee voor mij een domme vraag.

Bijdrager
    Thoomas
    Bijdrager
    Switched
    ”Buzzin

Wat je moet doen is Pwnage opstarten en de help gebruiken, met die tool kun je alles doen. De stappen die dit programma tegenwoordig uitvoert:

– Pwnen
    – Custom Firmware maken welke al geactiveerd is

Daarna kun je eenvoudig via iTunes met deze custom firmware de phone restoren.

Bedankt voor je hulp!

Bijdrager
    thereal

succes switched, mocht je nog meer vragen hebben en last van het vele bomen<>bos verhaal mbt unlocken etc dan zou ik een kijkje nemen op de volgende site :http://www.iclarified.com/finder/index.php

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.