4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    senyo

[Opgelost] Atomic Web & Dropbox

Beste mensen,

Even een korte vraag waar ik niet uitkom. Ik gebruik de laatste tijd Atomic Web als ‘standaard’ browser op m’n iPhone. Nu kan ik hem linken aan Dropbox, maar waar komt deze functionaliteit terug? Kan ik bijv. bestanden rechtstreeks naar Dropbox downloaden? Iets wat ik graag zou willen, maar ik kan nergens zo’n functie terug vinden.

Weet iemand van jullie waarvoor ik Dropbox met Atomic Web kan koppelen?:)

Bijdrager
    csteelooper

Klik hier. Ja dus; je kunt een download opslaan in dropbox… De pagina waar ik je naartoe link is een zoekpagina van de site van Atomic Web. deze brengt je naar resultaten van een zoekopdracht met de term Dropbox. Je kunt op elk van de twee resultaten klikken om verder te lezen.

Bijdrager
    senyo

Ah, bedankt voor je antwoord. Ik had die pagina al wel gevonden, maar had alleen gekeken naar wat er bij het resultaat voor 5.1 stond. Zie nu dat je niet rechtstreeks kunt downloaden naar Dropbox, maar dat je reeds gedownloade bestanden vanuit de downloadmanager naar dropbox kunt sturen.

Dat ook weer opgelost :).

Bijdrager
    iep

DropBox heeft ook een iPhone applicatie dus daarmee kun je dan ook de bestanden terugzien (hoewel dat eigenlijk niet nodig is, kan vanuit Atomic Web).

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.