30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 66)
  • Q:
    Bijdrager
    Swisi

Waar en wanneer koop jij je iPad 2?

Aanstaande vrijdag kunnen we onze eigen Apple-Tablet verwachten: de iPad 2.

Vanaf 17.00u zijn ze bij APR’s te vinden.
    Vanaf 02.00 u (!) in de online Apple store.

De iPad 2 gaat in Nederland en België hetzelfde kosten als de eerste iPad. Voor het Wi-Fi-model met 16 GB opslagruimte betaal je €479, het model met 32 GB kost €579 en de versie met 64 GB maakt je portemonnee €679 euro lichter. Voor de Wi-Fi + 3G-modellen geldt een meerprijs van €120, waardoor de prijzen respectievelijk €599, €699 en €799 worden voor de genoemde modellen en opslagcapaciteiten. Alle modellen zijn zowel in wit als zwart verkrijgbaar, mits de voorraad bij winkels strekt natuurlijk.

Gedeeltelijke quote van iPadclub.nl, http://www.ipadclub.nl/17228/ipad-2-vanaf-vrijdagmiddag-vijf-uur-in-nederlandse-winkels-verkrijgbaar/ .

Mooie prijzen. Wie gaat om 02.00u ’s nachts op de refresh-knop drukken? Ik alvast. Wie nog?
    Dan kunnen we in dit topic mekaar gezelschap houden. :innocent:

Wij* zien jou vrijdag graag terug in dit topic!

* Wij = ik:p

Bijdrager
    hansiedejong

Er klopt iets gedeeltelijk niet. Ik geloof dat het 01.00 uur is, niet 02.00 uur. En hij gaat niet hetzelfde kosten als de 1e. De Wi-Fi modellen zijn allen namelijk 20 euro goedkoper. Ik ga in ieder geval vrijdag, na school, naar mijn plaatselijke APR een 16GB Wi-Fi + 3G scoren. Weet alleen nog niet welke kleur. Met een blauwe poly Smart Cover.

Bijdrager
    gonny

Ik geloof dat het 01.00 uur is, niet 02.00 uur.

In het persbericht van Apple Benelux staat toch duidelijk 2:00 uur, dus als ik jou was zou ik er niet op eigen houtje 1:00 uur van maken.

Bijdrager
    hansiedejong

Joh, sorry hoor…. Voel je niet zo aangesproken, kan je ook normaal zeggen. Inderdaad 01.00 uur. Zo goed?

Bijdrager
    Swisi

BTW: Via iPadclub.nl, die het via een persbericht van Apple hebben.
    02.00 ’s nachts. Raar, maar het is zo.:p

WIFI 16GB: 479 euro
    WIFI 32GB: 579 euro
    WIFI 64GB: 679 euro

3G versies zijn 120 euro duurder!

Mijn winkelkarretje:
    – Ik ga geen Apple Care nemen.
    – Wel Smart Cover van Pe, groen.
    – iPad WIFI 16GB Zwart.
    – Ipad2 dock.
    – 50 euro iTunes kaart.

Bijdrager
    gonny

@hansiedejong Ha, ik voel me niet aangesproken hoor. Vind het alleen jammer als mensen misverstanden de wereld in helpen. Maakt het zo verwarrend voor anderen.

Bijdrager
    hansiedejong

Ik zelf zou nooit Apple Care nemen voor een iPad… Maar dat ben ik. Heb nog nooit Apple Care genomen op mijn Apple producten (2 iPhones, 1 iPad en een MacBook Pro). iPad gaat niet zomaar stuk hoor. Zonde van je geld…

Moderator
    unSOUND

Als ik moet kiezen tussen om 1 uur kunnen bestellen, en om 17 uur in mijn handen hebben, ging ik toch voor een APR in de buurt…

Bijdrager
    KarelWillem

Mijn idee. Ik ga vlak voor het eten nog wel even buurten bij de Dixons hier.

Even kijken of er een rij staat.*

* Alleen kijken hoor. Ik heb al een iPad, dus kopen ligt niet in de planning.:wink:

Bijdrager
    Swisi

2 uur reize, ofzo voor de MM in Antwerpen…
    + ik heb een afspraak bij een dokter…

Bijdrager
    Delars

Ik ga zeker online bestellen! Ik wilde eerst voor het 32/64GB WiFi model gaan maar sinds de introductie van Home Sharing is dat niet meer nodig (gebruik mijn iPad bijna alleen maar thuis). Nu word het dus een 16GB WiFi model.

Weet iemand iets over levertijden? Het zou natuurlijk leuk zijn als die iPad’s de zelfde dag nog geleverd werden, vanwege de absurd vroege start van de online verkoop (al denk ik niet dat ze dat voor elkaar krijgen)

Bijdrager
    eroplos

@Delars die absurd vroege start van de online verkoop zegt natuurlijk niets, als je hem ’s nachts koopt moet je toch nog een paar dagen wachten voordat hij geleverd wordt door TNT.. Apple wilt gewoon dat iedereen die hem wilt bestellen speciaal er voor opblijft (net als dat ze speciaal willen dat de verkoop pas om 5 uur start). Why? Just because they can!

Btw, ik ga voor de 16GB WiFi+3G Black. Ik zit dagelijks 4 uur in de trein, dus die 3G is om even twitter en facebook te checken (ook al heb ik een iPhone, maar is gewoon makkelijk als je toch al op je iPad aan het werk bent) en die 16GB is meer dan zat aangezien ik hem wil jailbreaken en vervolgens met iFile films wil spelen vanaf een usb-stickie. En natuurlijk komt er een smartcover bij!

Bijdrager
    crazywarning

Nadat vandaag mijn iPad wordt opgehaald, zal ook ik de club joinen betreffende een iPad 2.

Op moment van spreken kijk ik films en foto’s en luister ik muziek via Zumocast. Hierdoor is voor mij een 16 GB Wifi meer dan voldoende. 3G ga ik niet gebruiken aangezien ik nog altijd hoop op een HotSpot functie icm T-Mobile.

Wat ik wel zeker ga halen is de Smartcover en de Apple Digital AV adapter.

In tegenstelling tot vele ga ik zeer zeker gebruik maken van AppleCare.

Een van de voordelen is dat ik mijn iPad zo niet hoef te missen mocht ie stuk gaan. Eerst komt mijn nieuwe iPad alvorens ik mijn iPad terug hoef te sturen. Aangezien ik voor een groot gedeelte afhankelijk ben van mijn iPad voor mijn werk, is die 79 euro dus meer dan goed besteed!

Bijdrager
    iJuggle

Ik ga voor de witte!

Ben pas om half vier vrij dus hoop dat ik op tijd in de rij sta en nog kans heb om er een te pakken te krijgen..

Wat koop ik?
    -iPad 16gb + 3G Wit
    -Blauwe Smart Cover
    -50€ iTunes tegoed
    -Misschien nog een Digitale AV adapter, maar dat kan altijd later nog!

Bijdrager
    mymac

Ik twijfel nog of ik naar de Machouse of iFactors ga in Rotterdam… Als de Dixons hier om de hoek ze ook krijgt kan ik daar net zo goed heen, scheelt me 3 kwartier reizen met de o zo geweldige NS en al het andere OV tuig. Alleen een APR is leuker dan zo’n saaie Dixons.

Maar goed. Wat is wijsheid? Online bestellen om 2 uur is denk ik wel 99% garantie op maandag in huis, maar liever haal ik er vrijdagmiddag gelijk 1. Voor niks reizen heb ik alleen geen zin in… (Beste APR’s, wees gewoon duidelijk over je aantallen, dank.)

Bijdrager
    eroplos

Ik ga vrijdag naar A’dam naar of MacHouse of iCentre (ligt eraan of er al een rij staat en waar de langste staat). Hopelijk hebben ze daar een iPad 16GB WiFi+3G Black aangezien de MediaMarkt in Utrecht er maar 2 van die binnenkreeg en ze al beiden zijn “verkocht”.

Bijdrager
    mymac

Goed idee, ga ook even m’n zus (in 020) proberen in te schakelen als het bij mij (in regio 010) niet wil lukken:razz:

Bijdrager
    Swisi

Er is schijbaar (wist ik eerst niet) een APR in de buurt, twijfel ofze wat binnen krijgen, maar aangezien ik net een afspraak heb….:sad: online.

Bijdrager
    Swisi

Iemand nog een goede case voor de achterkant snel leverbaar?

Geblokkeerd
    Anoniem

@Mymac dichtsbij is voor ons iFactors Rotterdam… daar zal wel een rijtje staan.

Bijdrager
    mymac

@Usain: ik heb verschillende Dixons geprobeerd, en ben net bij de Media Markt R’dam centrum geweest. Werd me eerst verteld dat je daar kon reserveren (aan de telefoon), kom ik daar, kan het niet… Maar goed, doe je niks aan. Wel zei hij dat er 210 stuks liggen (Centrum én Alexandrium), dus er is een redelijke kans. Ik heb alleen rijles tot 4 uur dus een beetje op tijd in de rij gaat niet lukken voor mij. Ik gok op vanavond een iPad via de store, lukt dat niet dan heb ik pech en moet ik een paar weken wat anders gaan doen of zo:slant:

Bijdrager
    mymac

Ik ging even naar de Apple store NL, en de iPad staat inmiddels al op de juiste plek zie ik. Er is alleen nog geen bestel knop.

Bijdrager
    Swisi

Klopt, ook in de BE store.

Nog enkele uren!:)

Bijdrager
    mymac

Hoop wel dat we zometeen een beetje kans maken op een iPad naar keuze maandag, en niet na 4 minuten al 2-3 weken levertijd krijgen… Zoals in Australië het geval is volgens het laatste OMT bericht.

Bijdrager
    KarelWillem
    mymac op 24 maart 2011

Hoop wel dat we zometeen een beetje kans maken op een iPad naar keuze maandag…

Maandag?
    Ik ben bang dat je maandag weinig kans meer maakt op een iPad naar keuze.
    Nou ja, je kunt wel kiezen natuurlijk. Maar wachten gaat het waarschijnlijk wel worden.

Bijdrager
    mymac

Ik bedoelde dat we straks nog een redelijke kans maken op een iPad, die maandag geleverd wordt:razz:

Bijdrager
    KingChaos

Hierna volgt het “Hoe lange levertijd heeft jou iPad 2?” topic:P
    Ik hoop dat het lukt met bestellen straks! En dat er genoeg voorraad is!!!

Bijdrager
    mymac

Hahaha inderdaad:grin: Maar hoop het ook… Daar doelde ik dus op met mijn vorige post.

Geblokkeerd
    Anoniem

Besteld! Kan nu al ipv 2 uur!

Bijdrager
    mymac

Ook besteld, maar jij zag ook 2-3 weken gelijk staan right? Vraag me af of het echt zo erg is… Ik stel me er maar op in.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 66)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.