21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Daniel.Benjamins

Artwork gratis van iTunes Store te downloaden?

Zie topictitel. Bij het aanmelden bij de iTunes Store wordt gevraagd naar m’n creditcard-nummer, vandaar.

Bijdrager
    absoluut

Je kan iTunes ook aan je normale Nederlandse bankrekeningnummer hangen d.m.v. Click&Buy, dat heb ik gedaan en dat werkt perfect.

Bijdrager
    Hansfree

Ja het is gewoon gratis te downloaden, doet hij zelfs automatisch. Maar hier heb je wel een account voor nodig bij de itunes music store.

Bijdrager
    jantje bee

en je krijgt pas een account als itunes weet dat hoe ze geld van je kunnen krijgen…

Bijdrager
    iJoost

Toch is dat niet waar. Mijn vriendin heeft een account (en het artwork) zonder enige betaalinformatie. Er staat dan keurig

Payment information: No payment card on file.

De exacte details van hoe het zo gekomen is ben ik kwijt (in denk dat het het resultaat is van een iTunes Store geschenkbon) maar het kan dus wel degelijk.

Bijdrager
    Petje

Wat is hier nieuw aan?
    Album-art kan al enige tijd “gratis” worden verkregen d.m.v. de itunes-store.

Bijdrager
    KarelWillem

Er is niets nieuws aan. Maar je mist de vraag van de topic-starter een beetje.

Hij vraagt zich af waarom er om betaalinformatie wordt gevraagd als het artwork gratis is.

Bijdrager
    Petje

Tsja… dat zou je er ook uit kunnen halen.

Bijdrager
    Daniel.Benjamins

Ok, andere vraag:

Hoe groot is het risico dat je ergens per ongeluk op klikt en zodoende iets moet betalen wat je eigenlijk niet wilt hebben? Zitten er diverse tussenstappen in het betaalproces, of kun je met één verkeerde klik iets kopen?

Bijdrager
    iJoost

Je kunt (gewoon in de voorkeuren van iTunes) zelf kiezen voor one-click of het gebruikelijke winkelwagentje. Doe mij maar het laatste.

Bijdrager
    Dalike

Iemand enig idee hoe je dit voor een Belgische account doet zonder creditcard?

Bijdrager
    iJoost

Misschien met zo’n Coca-Cola tegoed-bon? (Tot 1 oktober…;-)

Bijdrager
    Tjeerd

Het lukte mij ook nooit een account te maken, maar ik heb sinds die coca-cola codes toch echt een account:)

Ben ik wel blij mee, kan ik ook alle samples achter elkaar luisteren, zonder constant te moeten zeggen dat ik geen account wil aanmaken.

Bijdrager
    Dalike

ik moet dus een fles cola gaan kopen?

Bijdrager
    iJoost

Blijkbaar. Of van iemand een iTunes cadeaubon krijgen. Dat kan ook. Dat eerste loopt tot 1 oktober, trouwens.

Bijdrager
    VincentBaas
    ”iJoost”

Misschien met zo’n Coca-Cola tegoed-bon? (Tot 1 oktober…;-)

Dat werkt inderdaad, zo heb ik het ook gedaan.

Bijdrager
    Dalike

Ben ik net een fles cola gaan halen, zie ik op http://www.cokezero.be dat de actie rees afgelopen is:(
    Hier was het blijkbaar maar tot 31 augustus:(

Bijdrager
    iJoost

Belgie anders dan Nederland misschien? Ik heb er vorige week nog Moving Waves van Focus mee gekocht en op die bonnetjes stond echt geldig tot 1 oktober.

Bijdrager
    Dalike

Balen:(
    Is er een vriendelijke Noorderbuur die me verder wil helpen?:)

Bijdrager
    iJoost

Sorry, ik heb er op dit moment niet meer. Er stond stond trouwens ook op dat de code alleen in de Nederlands iTunes Store geldig was. Is dat dezelfde als die jullie hebben?

Geblokkeerd
    Anoniem

Hier wordt uitgelegd hoe je nog steeds een gratis account kan aanmaken zonder Click & Buy details te moeten invullen. De truc zit ‘m in het ‘kopen’ van een gratis product in de iTunes Store.

(Net gestest en werkt ook met Nederland als op te geven land. België niet…)

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.