13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    iWaerden

Artikel blu ray bug weg?

Hoi ik ben een long time lezer en post niet zoveel maar had een vraagje.

Ik heb ‘n artikel opgeslagen om later te lezen en wilde vanavond lekker de to read list wegwerken maar het artikel is weg. Via de zoekfunctie kan ik het niet meer vinden maar het heeft wel bestaan want het staat in mijn to-read en de auteur heeft het ook op zijn Twitter gedeeld.

Is dit om een reden weggehaald? Mijn interessen had het wel..

Bijdrager
    Kwadraatje

Misschien heeft een adverteerder geklaagd. 😼

Bijdrager
    TheBigZ

Ja komt blijkbaar vaker voor. Ik had laatst een reactie geplaatst onder een Apple Arcade artikel, iets met mails aan “iedereen” die een abonnement had. Ook niet meer terug te vinden.

EDIT: via Google wel:

Apple geeft sommige gebruikers een gratis maand Apple Arcade extra

Van Moderator:
    Als je onderaan de Homepage klikt op Meer nieuws vind je dit artikel gewoon terug.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door Night.
    Bijdrager
    RvanPoppel

Dat artikel over dat blu-ray spelers van Samsung gebrickt werden via internet heb ik gelezen! Daarna meteen de internetkabel uit die van mij gehaald 😂 had er niet eens aan gedacht dat dit zou kunnen gebeuren.

Het was toch geen hatend kritisch artikel? Gewoon iets over een flinke bug en de gevolgen en advies waar ik niet over nadacht. Top dus! Laat MediaHuis zich zo simpel door adverteerders naaien? Mag toch niet hopen!  Ik heb Raymon iets op Twitter gestuurd want wil dit ook wel weten!

Bijdrager
    iWaerden

<p class=”cite”>TheBigZ op 28 juni 2020 om 19:27</p>
    Via Google wel

Hoi, goede tip dankjewel ik kon het via Google archief nog wel lezen en het was een goed artikel ja. Wel geschreven wat er aan de hand is en advies gegeven maar niets afzeiken. Ik wist niet dat OMT van mediahuis was.. de krant die ik lees is ook van mediahuis en de website mediahuis.nl staat vol met woorden over journalistiek onafhankelijk zijn.. maar als Samsung belt moet het offline.. nouja we weten niet wat er precies is. Maar volgende keer als de gooi en eemlander weer met ‘n prijsverhoging komt zal ik ‘t wel eens zeggen of ze nog geld van Samsung hebben gehad:-D

.

edit: en ik wilde nog even zeggen ik neem als het zo is Raymon niets kwalijk ik lees zijn artikelen altijd graag en zou graag willen dat ze hem meer lieten schrijven.. hij is een goede schrijver en een pientere jongen maar hij moet misschien ook naar zijn werkgever luisteren voor brood op de plank

Moderator
    Night

Nee, het artikel stond in de backend als ‘niet gepubliceerd’. Ik heb het artikel opgespoord en opnieuw geplaatst. Reden onbekend. Er gaat helaas bij de huidige provider wel vaker iets mis in de backend.

Bijdrager
    Ome Kor

O, vandaar. Ik dacht al, dat bericht heb ik hier al eens gezien.

Bijdrager
    feek

En weer verdwenen…..

Bijdrager
    KarelWillem

Maar gelukkig zijn binnenkort al die problemen op deze site opgelost.

Toch? .;)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

<p class=”cite”>KarelWillem op 29 juni 2020 om 10:12</p>

Toch? .;)

In 2018 zijn we er eindelijk vanaf!

Bijdrager
    Kwadraatje

Of er is een aanval van K-poppers.:)

Bijdrager
    Ome Kor

<p class=”cite”>Jakko Westerbeke op 29 juni 2020 om 10:24</p>

<p class=”cite”>KarelWillem op 29 juni 2020 om 10:12</p>

Toch? .;)

In 2018 zijn we er eindelijk vanaf!

In een alternate timeline?

Bijdrager
    Soulshaker
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.