3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    harrie158

Artiestennaam is weg bij gebruik iTunes bibliotheek via iPad mbv remote.

Situatieschets: ik speel mijn iTunes bibliotheek af via mijn Mac mini, deze is verbonden met een USB kabel met een externe DAC en dan naar de versterker. Ik benader de iTunes bieb met de iPad en de app “remote”. Het probleem is dat als ik nu de iTunes bieb benader met de iPad via remote, dan kijk ik bij de selectie “album”, dan wordt alles keurig weergegeven maar ZONDER artiesten naam, die moet eigenlijk onder de cd naam staan. Kijk ik bij “artiesten” dan klopt alles. Benader ik de itunes bieb via de Mac mini dan zie ik de dat alle cd’s met artiestennaam weergegeven worden.
    Wat heb ik gedaan: Ik heb de remote er afgehaald, vernieuwd. Ik heb alles ge-update. Verder ongeveer 3/4 uur met Apple Support getelefoneerd. NIETS heeft geholpen. Nadat ik de bieb had ge-update met nieuwe cd’s en opnieuw geïnstalleerd, trad dit probleem op.
    Voorheen GEEN problemen.
    Gaarne uw hulp.
    Wie heeft voor dit probleem een adequaat advies?
    Met vriendelijke groet
    Harrie158

Bijdrager
    TheBigZ

Ik zie het hier ook, maar heb er geen last van, omdat ik aan de hoesjes wel zie van welke artiest het album is.
    (De Remote app is een hobbyproject van een Apple-ontwikkelaar; bugfixes worden slechts incidenteel gedaan.)

Bijdrager
    harrie158

Het probleem was eigenlijk geen probleem, het is een verandering van presentatie door een nieuwere versie van iTunes. Raar dat Apple support dat niet wist.
    Opgelost.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.