5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Gloaming

Artiest spoorloos op iPod

Ik heb een 8GB nano (2e gen). Nu heb ik wat liedjes in mijn muziek bibliotheek, van de zanger “3D”.
    Het probleem is dat hij niet vermeld staat onder het “artiest” menu op m’n iPod. Via de zoekfunctie op dat ding vind ik ook niks. Wat nou zo raar is is dat wanneer dat liedje in een playlist staat hij hem afspeeld. Oftewel, hij staat op de iPod maar is alleen in een playlist te vinden. Iemand anders dit probleem ook gehad?[/i]

Bijdrager
    Turbanus

Dus hij komt niet voor in de artiestenlijst?

Bijdrager
    Gloaming

Net niet, nu (na 10 keer lopen syncen en resetten) wel weer. Maar er is nog een probleem. Ik heb 2 liedjes van die Artiest. 1 van de 2 liedjes zijn de gegevens zoals naam, artiest, cd, jaar enzo. wel bekend en bij de andere niet. Wanneer dan scroll door het menu van m’n iPod zie ik dat ene liedje niet. Moet je eens voorstellen;
    Muziek > Artiesten > “3D” (in dit geval) > en dan kom ik gelijk in het menu van die ene CD van hem waar meer 1 liedje in staat.

Normaal zou er het volgende moeten staan
    Muziek > Artiesten > “3D” > alle (alle nummers van die artiest) > CD namen.

Zo fucking raar.

Ik de zoek functie vind hij hem ook niet… maar hij staat wel in mijn afspeellijst (Slimme afspeellijst “Nieuw in iTunes”.

Bijdrager
    Turbanus

Er is hier pas geleden ook al een topic over geweest. Kijk daar ook even. Kan niet ver weg staan in dit subforum.

Bijdrager
    petermac

vul eens bij alle nummers van die artiest een albumnaam in? Dat wil wel eens helpen…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.